בשנת 2007, כשהאינטרנט עדיין לא היה הדבר ששולט בחיינו, אתר youtube החל לתפוס תאוצה בתור האתר המוביל ביותר העלאת סרטונים מכל תחום. בין רגע, הפכו סרטונים רבים לנצפים על ידי מאות אלפים, אם לא מיליונים, מספרים חריגים מאוד לתקופה בה עדיין לא הסתובבנו עם אינטרנט נייד בכיסים.

ברגע אחד, החלה תופעת הוויראליות לתפוס תאוצה והולידה רגעים קסומים ואייקונים, שגם היום בשנת 2024, אי אפשר שלא להתמוגג כשרואים אותם. אחד מאותם סרטונים שכבש את הרשת אי שם בשנת 2007, היה הסרטון של "Charlie bit my finger". הארי וצ'ארלי, הם שני אחים בריטים מתוקים שבאותו זמן היו בני שלוש ושנה בהתאמה, כשאבא שלהם בסך הכל רצה לתעד אותם עבור המשפחה שלהם שנמצאת באמריקה. התוצאה, האייקונית, היא התיעוד של הארי מכניס את האצבע שלו לפה של צ'ארלי שבתמורה נושך אותה, למשמע קולו של הארי צועק במבטא בריטי כבד - "אאוץ' צ'ארלי נשך לי את האצבע. זה כאב ממש".

ובכן, הסתקרנו מאוד לגלות מה קרה עם שני האחים שצברו במהלך השנים כמעט מיליארד צפיות על הסרטון שלהם, שהפך לפיסה תרבותית בעידן האינטרנטי. אז נתחיל מכך שהארי וצ'ארלי, או בשמם המלא הארי וצ'ארלי דיוויס קאר הם היו שני בחורים בוגרים בני 20 ו-18 שחיים בבריטניה, אולם מה שיותר מפתיע, זה בשנת 2021 מכרה המשפחה את הסרטון שלהם ב-760,000 אלף דולר עבור משתמש אנונימי שרכש את הסרטון בתור NFT. NFT הוא נכס דיגיטלי, כך שמעתה ועד עולם, אותו משתמש הוא הבעלים הבלעדי של הסרטון והזכויות עליו. כך יצא, שהסרטון המושלם הוסר מהעמוד המשפחתי ביוטיוב וסיים באופן סימבולי את עידן הויראליות הבתולי של תחילת שנות ה-2000.

אגב הסרטון המקורי, אז במליאת עשור לפרסום שלו, התראיינה המשפחה לכלי התקשורת הבריטית והשניים שחזרו את המומנט בתור נערים מתגברים. אם להיות כנים, מדובר ברגע די קרינג'י. מצד שני, תמורת 760,000 דולר היינו מצלמים את הסרטון הזה גם פעם ביום ומתוך שינה אם צריך.