אחת הכוכבות הגדולות של שנות ה-90, שאנן דוהרטי, שגילמה את דמותה של ברנדה וולש בסדרה האייקונית "בוורלי הילס 90210", הלכה לעולמה בגיל 53 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. "בלב כבד אני מאשרת את פטירתה של השחקנית שאנן דוהרטי. ביום שבת, 13 ביולי, היא הפסידה במאבקה במחלת הסרטן לאחר שנים רבות של מאבק במחלה", אישרה היחצ"נית הוותיקה של הכוכבת לסלי סלואן.

שאנן דוהרטי (צילום: Earl Gibson III / Stringer)
שאנן דוהרטי (צילום: Earl Gibson III / Stringer)

דוהרטי אובחנה לראשונה כחולה בסרטן השד בשנת 2015 ודיברה בפתיחות על המאבק הממושך שנמשך כמעט עשור. בשנת 2017 לאחר תקופה ממושכת של הפוגה, אישרה כי הסרטן חזר והיא נכנסה לשלב 4 במחלה, וכי הוא אגרסיבי מאוד. בראיון שנתנה כשגילתה לעולם על מחלתה אמרה: "בהחלט יש לי ימים שבהם אני אומרת 'למה אני?' ואז אני אומרת 'למה לא לי? מי עוד? למי עוד חוץ ממני מגיע את זה?' אף אחד מאיתנו לא רוצה את זה".

שאנן דוהרטי חושפת את השלכות מחלת הסרטן (צילום: אינסטגרם)
שאנן דוהרטי חושפת את השלכות מחלת הסרטן (צילום: אינסטגרם)

דוהרטי עלתה לתהילה עולמית בשנת 1990 כששיחקה את הדמות הראשית בסדרת הנעורים "בוורלי הילס 90210" בתור תלמידת התיכון ברנדה וולש. היא עזבה את הסדרה בסוף עונתה הרביעית, אולם זכתה למעמד אייקוני בהוליווד. בהמשך הופיעה בסדרה המצליחה "מכושפות" ובעוד פרויקטים רבים, אולם דמותה המזוהה ביותר היתה תמיד זו מבוורלי הילס.