השחקנית וכוכבת "בוורלי הילס 90210" טורי ספלינג חושפת את הגזרה הדקיקה שלה ומודה כי היא השתמשה בסמים כדי לרדת במשקל. השחקנית אישרה כי צרכה אוזמפיק ומונג'רו כדי להוריד את המשקל מאז לידת בנה בו

ספלינג בת ה-51 יצאה להשתזף בחוף הים במאליבו, קליפורניה אתמול (שלישי) יחד עם חברתה לורה רוגטי. השחקנית הציגה את הגזרה החדשה שהצליחה להשיג באמצעות זריקות ההרזייה המפורסמות. השחקנית לבשה ביקיני קטנטן בצבע ירוק ניאון שללא ספק החמיא לגוף החדש שהיא מתהדרת בו. 

באפריל האחרון נחשף כי ספלינג השתמשה בזריקות הרזייה של מונג'רו כדי לרדת במשקל לאחר שאוזמפיק לא עשה את העבודה. השחקנית חשפה ואמרה בפודקאסט החדש שלה: "אני לא מתביישת להגיד את זה. לא הצלחתי להוריד את המשקל אחרי הלידה". עוד הוסיפה: "יש לי מזל שעם ארבעת הילדים הראשונים כן הצלחתי להוריד במשקל באופן טבעי, אבל הפעם זה לא קרה". 

ספלינג ילדה את בנה האחרון בגיל 44. השחקנית טוענת כי הרופא שלה אמר שהגיל משפיע על היכולת שלה להתאושש מהלידה, שלא כמו בהריונות הקודמים. את חמשת ילדיה, ליאם בן ה-17, סטלה בת ה-15, האטי בת ה-12, פין בן ה-11 ובו בן ה-7 הביאה יחד עם מי שהיה בעלה ב-18 השנים האחרונות, דין מקדרמוט, ממנו התגרשה השנה. 

טורי ספלינג, דין מקדרמוט והילדים (צילום: Getty images/Jon Kopaloff )
טורי ספלינג, דין מקדרמוט והילדים (צילום: Getty images/Jon Kopaloff )

לאחר הגירושים, השחקנית חשפה כי היא לא מצליחה להיות לבד כלל. ספלינג מספרת כי היא תמיד עושה את ״ענייניה״ מול בעלה, אבל עכשיו לאחר הגירושין, היא הולכת לשירותים יחד עם אחד מילדיה. "קודם כל זה היה דין, אחר כך זה היה הילדים. בו עומד שם ובוהה, לפעמים מדבר איתי. כאילו, בזמן שאני עושה קקי" היא אמרה. "אני חושבת שאני מתפקדת טוב יותר עם אנשים״.