המתעלמת סימון ביילס קטפה הרבה כבוד באולימפיאדת פריז לפני מספר שבועות כשזכתה בארבע מדליות, שלוש זהב ואחת כסף. על הדרך ביילס גם הפכה למתעמלת האמריקאית המעוטרת ביותר בהיסטוריה, מכיוון שהיא זכתה כעת ב-11 מדליות אולימפיות. כל זה לא מנע ממועדון בפריז לנסות לעקוץ אותה באלפי דולרים.

הספורטאית שיתפה בסרטון טיקטוק, כי בלילה לאחר טקס הסיור של האולימפיאדה, יצאה לבלות עם חבריה למשלחת במועדון לילה בפריז. בסרטון היא מספרת: ״אחרי (טקס הסיום) יצאנו. חבר׳ה, המועדון הזה ניסה לגבות ממני 26,000 אלף דולר על בקבוק שמפניה״, חשפה המתעלמת.

עוד הוסיפה: ״ברור שלא קניתי את זה, אבל למה שתנסו לעבוד עליי בכלל? זה מופרע לחלוטין״, לאחר מכן ביילס שיתפה כי היא הייתה מעדיפה להיות נורמלית ככל האפשר ולא לקבל אקסטרה תשומת לב, דבר שיכול להיות גם טוב וגם רע. 

סימון ביילס מספרת על המקרה במועדון בפריז (צילום :מתוך טיקטוק)

הסרטון גרף לא מעט צפיות, רבים הגיבו וניסו להבין באיזה מועדון מדובר. המרחיקי לכת והסטוקרים הצליחו לשלב ראיות ולגלות כי ב-12 באוגוסט ביילס שיתפה סרטונים באינסטגרם. בשני הסרטונים מהלילה, כפי שדווח באתר People, ניתן לראות כי ביילס נמצאת ב-L'Arc Paris ומבחוץ נראים אנשים אוחזים בשלטי אהדה לביילס.

את הסרטונים היא פרסמה יחד עם כיתוב: ״הסיבה שאני לא טובה הבוקר״, עוד היא שיתפה סלפי סלפי בשחור-לבן שלה ושל אחותה, אדריה בילס, במועדון. בטקסט הוסיפה: "אם אתם רואים אותי במועדון, בבקשה תגידו לי ללכת הבית,. למעני ולבריאותי בשעות הבוקר".

ייתכן כי זה המועדון שניסה לגבות מביילס 26,000 דולר על בקבוק שמפנייה בערב סיום האולימפיאדה, אך ביילס לא הגיבה בנושא. כמו כן, ביילס הרוויחה בשנת 2023 בלבד כ-1.7 מיליון דולר. כידוע, ביילס גדלה עם סבה וסבתה ומגיעה מבית קשה יום. אביה לא היה בתמונה ואמה הביולוגית התמודדה עם התמכרות לאלכוהול ולסמים.

סימון ביילס ואחותה (צילום: מתוך אינסטגרם)
סימון ביילס ואחותה (צילום: מתוך אינסטגרם)

סימון ביילס (צילום: מתוך אינסטגרם)
סימון ביילס (צילום: מתוך אינסטגרם)