נראה שהדרמות של השחקנים אנג'לינה ג'ולי ובן זוגה לשעבר בראד פיט, מסרבות לשכוך. כעת אתרי הבידור ברחבי העולם מדווחים כי החברה לשעבר של אנג'לינה ג'ולי תובעת את פיט על סכום של 250 מיליון דולר, על כך שלטענתה גנב ממנה את עסקי היין שלהם. התביעה שהוגשה היום על ידי "Nouvel LLC" היא מחאה משפטית לאחר שפיט תבע את ג'ולי, בטענה שהיא מכרה באופן לא חוקי את חלקה ב"שאטו מירוואל", מותג יין צרפתי.

ג'ולי החזיקה במניותיה בחברת היין דרך החברה שלה, "נובל", אך מכרה אותה לענקית המשקאות "סטולי" בשנה שעברה. הגשת הטענות של "נובל" טוענת שפיט ניסה להעביר בסתר נכסים מהעסק שבבעלותם המשותפת לחבריו ולחברות אחרות, הוציא "מיליונים על פרויקטים של יהירות", כולל מיליון דולר על בריכת שחייה ועל אולפן הקלטות, ונתן מחצית מהסכום. 

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)

התביעה דורשת פיצוי של 250 מיליון דולר לפחות. החברה לשעבר של ג'ולי טוענת שהמזימה לכאורה של פיט פירושה שהיא "לעולם לא תראה אגורה" מהרווחים של שאטו מירוואל של "עשרות מיליוני דולרים". כנקמה על הליכי הגירושין והמשמורת, יצא פיט במסע בן שנים כדי לתפוס את השליטה ב'שאטו מירוואל' ולנכס את נכסי החברה לטובתו ולטובת החברות והחברים שלו", נכתב בתביעה.

"כשמינה את עצמו לבעלים החוקי של 'שאטו מירוואל', מטרותיו היו לגזול את הערך של החברה של ג'ולי ולהשיג בעלות בלעדית על 'שאטו מירוואל'". התביעה של נובל טוענת כי "מאז שאשתו לשעבר, אנג'לינה ג'ולי, הגישה ממנו בקשה לגירושין ב-2016, בראד פיט מנהל נגדה מלחמת נקמנות", ולדבריה התביעה נועדה "לחפש פיצוי על פעולותיו הבלתי חוקיות והזדוניות של פיט ובני בריתו כדי לפגוע ב'נובל' על ידי פיחות בהשקעותיה".

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט  (צילום: רויטרס)
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום: רויטרס)

התביעה אומרת שהיא רצתה למכור לו את החצי שלה כשהם נפרדו, אבל פיט ניסה לכאורה להוסיף סעיפי איסור פרסום על המריבות שלהם בחוזה. "פיט ידע שחלק גדול מהעושר והנזילות של ג'ולי קשורים ב'נובל' והשתמש בעובדה זו כדי לנסות לאלץ את ג'ולי להסכים לתנאים הלא סבירים שלו", נכתב.

בסופו של דבר היא מכרה את נובל, כולל חלק מחברת היין שלה, לחברת המשקאות הבינלאומית "Stoli Group". התביעה טוענת שפיט סירב לעבוד עם הבעלים החדשים והפיץ 'שקרים' לפיהם בעליו, יורי שפלר הוא בעל ברית של ולדימיר פוטין - כאשר למעשה החברה תבעה את ממשלת רוסיה.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ב''מר וגברת סמית''' (צילום: צילום מסך)
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ב''מר וגברת סמית''' (צילום: צילום מסך)