לא רק המלך צ'ארלס, הנסיך וויליאם, הנסיך הארי ונשותיהם מתאבלים על מותה של המלכה אליזבת השנייה, אלא גם ארבעת כלביה האהובים. למלכה היו שני כלבים מסוג ולש קורגי בשם מייק וסנדי, דורגי מבוגר בשם קנדי ​​וקוקר ספנייל בשם ליסי. שני הכלבים מסוג ולש קורגי יחיו עכשיו עם בנה הנסיך אנדרו שהעניק אותם במתנה למלכה, כך מקור המקורב לדוכס מיורק אמר ל-NBC News.

"הקורגיס של המלכה ילכו לגור עם הנסיך אנדרו והדוכסית מיורק בביתם בווינדזור", אמר המקורב. "זו הייתה שרה, הדוכסית מיורק שמצאה את הגורים שניתנו במתנה למלכה מהנסיך אנדרו". שרה חיה עם אנדרו למרות שהתגרשה ממנו מאז 1996, חולקת איתו את הבנות - הנסיכה ביאטריס והנסיכה יוג'יני.

אחרי שנתיים: הנסיך הארי והנסיך וויליאם התאחדו - והמעריצים השתגעו

המלכה אליזבת השנייה (צילום:  WPA Pool gettyimages)
המלכה אליזבת השנייה (צילום: WPA Pool gettyimages)

לא נחשפו פרטים לגבי היכן יגורו שני הכלבים הנוספים של המלכה בעקבות מותה. הביוגרפית המלכותית אינגריד סוורד אמרה לאחרונה ל"ניוזוויק" שככל הנראה הם ילכו למשפחתה של המנוחה. הדוכס מיורק נתן שני כלבים נוספים לאמו בתחילת 2021 בניסיון לעודד אותה כשבעלה הנסיך פיליפ אושפז בבית החולים, כך דווח ב"טלגרף". 

פיליפ נפטר בגיל 99 בחודש אפריל של אותה השנה. חודש לאחר מכן, אחד הכלבים מת בגיל 5 חודשים. ביוני 2021, אנדרו ומשפחתו נתנו למלכה גור קורגי נוסף, סנדי. מוקדם יותר השנה קיבלה המלכה את ליסי, שנקראה על שמה. הכלבה זכתה באליפות קוקר ספנייל 2022 של מועדון המלונה.

המלכה אליזבת ובנה הנסיך אנדרו (צילום: רויטרס)
המלכה אליזבת ובנה הנסיך אנדרו (צילום: רויטרס)

המלכה לעתים קרובות לקחה את כלביה לטיולים בגנים המקיפים את טירת וינדזור ושרה התחברה למלכה המנוחה במהלך הטיולים, כך דיווח ה"טלגרף". למלכה היו בבעלותה יותר מ-30 קורגיים ודורגים במהלך שלטונה, רובם צאצאים מהקורגי הראשון שלה, סוזן, שהוענק לה ביום הולדתה ה-18 ב-1944, לפי ארמון בקינגהאם. במהלך השנים, חלק מהקורגיים גדלו עם תחש כדי ליצור דורגי. אחד התחשים היה פיפקין, שהיה שייך לאחותה של המלכה, הנסיכה מרגרט, אמר הארמון.

המלכה אליזבת השנייה (צילום: gettyimages)
המלכה אליזבת השנייה (צילום: gettyimages)