תמיד שנדמה לנו שהזוגיות הרעילה של קלואי קרדשיאן ואבי ילדיה טריסטן תומפסון לא יכולה להיות הרסנית יותר, השניים צצים עם דרמה חדשה שמשאירה אותנו פעורי פה כל פעם מחדש. 

אחרי סאגת הבגידות הבלתי פוסקת של תומפסון ולאחר שנודע שהזוג הביא לאחרונה ילד נוסף לעולם באמצעות פונדקאית למרות שהחליטו להיפרד באופן רשמי, כעת נחשפת דרמה חדשה ומפתיעה במיוחד- הצעת נישואין לא מוצלחת במיוחד מצידו של הכדורסלן.

הסיפור נחשף כאשר האחות הגדולה קים דיברה עם קלואי לעיני המצלמות של הריאליטי המשפחתי על הצעת הנישואין הסודית: "העובדה שהוא הציע לך נישואין ופשוט לא סיפרת לנו. ואני שאלתי אותו על זה חודשים אחר כך". קים הוסיפה לדבר על כך גם עם טריסטן עצמו שאמר לה: "עשיתי את זה כבר לפני חודשים, היא לא סיפרה לכם על זה?".

מסתבר שתומפסון הציע לקרדשיאן נישואין כבר בדצמבר 2020 אלא שזאת החליטה לדחות את ההצעה מכיוון שלא היתה גאה בה. "אני צריכה לוודא שזו מערכת יחסים שונה לחלוטין כי אני רוצה להיות גאה כשאני מספרת שאני מאורסת למישהו" סיפרה קלואי והוסיפה: "בגלל זה אמרתי שאני לא מרגישה בנוח לקבל את ההצעה כרגע כי אני לא מספיק נרגשת לספר על כך למשפחה שלי". 

את הנושא סיכמה כשסיפרה על אי הנעימות ששררה בין השניים לאחר מכן: "כואב ככל שיהיה עבורו לשמוע את זה, זאת האמת. אני לעולם לא אסכים לזה ואתן למישהו תקוות שווא". 

קרדשיאן כנראה ידעה בדיוק מה היא אומרת כי חודשים ספורים לאחר ההצעה הסודית נחשף שהאקס הלא נאמן בגד בה שוב עם מאמנת כושר אנונימית איתה אף הביא ילד לעולם

קלואי תהיי חזקה, TMI כאן לתת כתף תומכת, רק תרימי טלפון.