נראה שהראפר קניה ווסט מנסה להסיח את דעת העולם מהפוסטים האנטישמיים שהרחיקו אותו מהרשתות החברתיות טוויטר ואינסטגרם בסוף השבוע. הראפר נצפה בדייטים עם חברה חדשה, אמר מקור לאתרי הרכילות בעולם. מקור אמר שווסט - שהפך יותר ויותר בלתי צפוי - "מנסה להטביע את [הכותרות על אנטישמיות] בתוכן אחר".

המקור הסביר עוד: "החברה החדשה זה כדי לנסות לגרום לאנשים לשכוח". כזכור, במהלך סוף השבוע ווסט צייץ בטוויטר אמירות פרובקטיביות כנגד יהודים וטען שיש להפעיל נגדם את מערכת ההגנה האמריקאית. ווסט גם פרסם צילום מסך שנמחק לאחר מכן של חילופי טקסט עם שון לאב קומבס, או בכינויו הידוע פי דידי, שבו הוא הטיח בו שנשלט על ידי אנשים יהודים. הפוסטים הוסרו ווסט הורחק מטוויטר ואינסטגרם.

קניה ווסט (צילום: רויטרס)
קניה ווסט (צילום: רויטרס)

אחרי הרעש הגדול ותגובות של יהודים מפורסמים כמו דיוויד שווימר וג'יימי לי קרטיס, ווסט נצפה בדייט בסנטה מוניקה קליפורניה עם "אישה מסתורית" - שהתברר שהיא הדוגמנית ג'וליאנה נאלו. השניים צולמו במסעדת ג'ורג'יו באלדי האהובה על הסלב ​​ולאחר מכן הלכו לקנות בגדים. הם גם צולמו בדייט שני, כשראו סרט באולם קולנוע בהוליווד.

מקורות המקורבים לווסט אמרו ל-Page Six שהם מודאגים מאוד שההתנהגות שלו היא תוצאה של שבר נפשי, והם מאמינים שזה הפרק החמור ביותר שהראפר סבל ממנו. ווסט אושפז בגלל בעיות נפשיות ב-2016 וב-2019 הוא אמר שהוא סובל מהפרעה דו-קוטבית.

View this post on Instagram

A post shared by @latitude03