בסוף השבוע האחרון מת'יו פרי, כוכב הסדרה "חברים", חשף בריאיון שהתמכרויות עמן התמודד הביאו אותו למצבים רפואיים מסכני חיים. פרי התראיין לקראת צאת ספרו "Friends, Lovers and the Big Terrible Thing" ("חברים, אוהבים והדבר הגדול הנורא"), ואנחנו נתמקד בחלק שנקרא אוהבים.

בספר, פרי התייחס לרומן סודי שניהל עם השחקנית ג'וליה רוברטס, שהתארחה בסדרה. "הייתי צריך לחזר אחריה. שלחתי לה זר ורדים ופתק, בו כתבתי שהדבר היחיד שמרגש אותי יותר מההשתתפות שלה בתוכנית, זו העובדה שכעת יש לי תירוץ לשלוח לה פרחים". לדבריו, רוברטס הסכימה להשתתף בתפקיד אורח, בתנאי שהוא יסביר לה את תורת הקוונטים.

נראה שפרי עשה עבודת חיזור לא רעה, כי רוברטס הסכימה להשתתף בסדרה. השניים התחילו להתכתב באינטנסיביות, ובגלל שמדובר בשנות ה-90 הם עשו זאת בפקס. "זה היה לפני האינטרנט והטלפונים. היו מאות פקסים, התכתבנו שלושה חודשים, שלוש או ארבע פעמים ביום. היו ערבים בהם הייתי יוצא למסיבות, מפלרטט עם נשים יפות וחותך את השיחה כדי להגיע הביתה ולחכות לפקס ממנה. התרגשתי כמו ילד בן 15 לפני דייט ראשון, וזה היה לפני שאפילו דיברנו".

אחרי ההתכתבות האינטנסיבית, השניים החליפו טלפונים. מספר ימים של שיחות טלפון הספיקו, ורוברטס הפתיעה את פרי בביתו. "הכנסתי אותה, ומערכת היחסים שלנו התחילה. כשהתחלנו את הצילומים, כבר היינו זוג". פרי חשף שרוברטס הטיסה אותו במטוסה הפרטי לחגיגות השנה החדשה בניו מקסיקו, שם פגש את בני משפחתה.

חברים (צילום: מתוך נטפליקס)
חברים (צילום: מתוך נטפליקס)

למרות הרומן המלבלב, השדים של פרי לא הרפו ממנו והוא נפרד מרוברטס אחרי חודשיים בלבד. "לצאת עם ג'וליה רוברטס היה גדול עלי. הייתי בטוח שהיא עומדת להיפרד ממני בכל רגע. לא חשבתי שאני מספיק. הרגשתי שבור ולא ראוי לאהבה. במקום להתמודד עם המצב, נפרדתי מג'וליה רוברטס המבריקה והמהממת".

אבל רוברטס לא הייתה היחידה שזכתה לגילויי חיבה מצידו של פרי. "פגשתי את ג'ניפר אניסטון דרך מכרים משותפים שלוש שנים לפני שהתכנית עלתה לאוויר. נדלקתי עליה, והרגשתי שגם היא סקרנית לגבי. קיבלתי הצעות להשתתף בסרטים וסדרות, והייתי להוט לחלוק איתה את החדשות. התקשרתי אליה, אבל הבנתי מהתגובה הצוננת שלה שניסיתי חזק מדי". כשהשניים החלו לעבוד יחד, כולם חשו באווירה המתוחה. "כשהיינו נפגשים ונפרדים, הייתה מבוכה באוויר. הצל הזה חלף במהרה, כשהתכנית התחילה להצליח".