בפרק החדש של תכנית הרשת המצליחה שלה “?Who’s in my bathroom” , אירחה היילי ביבר את לא אחרת מאשר החברה הטובה קיילי ג'נר שממעיטה להתראיין בתקשורת, בעיקר לאחר לידת בנה השני בחודש פברואר, ששמו ופניו עדיין לא נחשפו לתקשורת.

בפרק המדובר שהיווה את ספיישל האלווין , השתיים התחפשו למכשפות ירוקות וניהלו שיחה על החיים, כשבין היתר דיברה קיילי על האימהות לשתיים ועל כך שמאז שהפכה לאמא, החגים הפכו להיות בעיקר בשביל הילדים. ג'נר אף סיפרה שבהאלווין היא דופקת עם ביתה על דלתות של שכנים ומבקשת "ממתק או תעלול" (TMI מעדכנים שהיו מתים לפתוח את הדלת ולראות את קיילי וסטורמי מול הפנים שלהם).

אולם רגע אחד בתכנית שתפס את הרשת, היה וידוי מפתיע מאוד מצידה של ג'נר שסיפרה על תקרית שקרתה בין אחותה הדוגמנית, קנדל ג'נר לבין הכלבים שלה. 

"יש לי שבעה כלבים והם פרועים", סיפרה הכוכבת והמשיכה לוידוי המפתיע - "הם נתנו לקנדל ביס בישבן", חשפה והיממה את ביבר שענתה לה בשוק מוחלט: "הם נשכו אותה בישבן?!".

הדוגמנית אמנם יצא מהמאורע בשלום והתקרית הפכה לרגע ויראלי ומצחיק במיוחד, אבל מסתבר שגם כשאת הדוגמנית הכי מצליחה בעולם, את לא חסינה מתקריות ביזאריות. 

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)