הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז מוכיחה שלמרות שהיא כבר בת 53, היא עדיין הגברת הלוהטת של הוליווד עם שער בווג שמציג גזרה לוהטת. בראיון למגזין הנחשק הגיבה לופז לטענות על כך שלקחה את שם משפחתו של בעלה הטרי בן אפלק. "אנשים עדיין יקראו לי ג'ניפר לופז. אבל שמי החוקי יהיה גברת אפלק כי אנחנו מחוברים יחד. אנחנו בעל ואישה. אני גאה בזה. אני לא חושבת שזו בעיה". 

"אני מאוד שולטת בחיי ובגורל שלי ומרגישה מועצמת כאישה וכאדם. אני יכולה להבין שלאנשים יש את הרגשות שלהם לגבי זה, וגם זה בסדר. אבל אם אתה רוצה לדעת מה אני מרגישה לגבי זה, אני פשוט מרגישה שזה רומנטי. זה עדיין נושא לי מסורת ורומנטיקה, ואולי אני פשוט ילדה מהסוג הזה", הוסיפה הזמרת. 

View this post on Instagram

A post shared by Revista Roze (@revista_roze)

עוד הוסיפה לופז על הסבב הראשון של הזוגיות עם אפלק לפני כ-20 שנה, שהובילה דאז לפרידה. "היינו כל כך צעירים וכל כך מאוהבים באותה תקופה, באמת חסרי דאגות, בלי ילדים, בלי קשרים. ואנחנו פשוט חיינו את החיים שלנו, שמחים ובחוץ. זה לא הרגיש שאנחנו צריכים להתחבא מאף אחד או להיות דיסקרטיים. פשוט חיינו בקול רם, והתברר שזה ממש נשך אותנו. היה שם הרבה מתחת לפני השטח, אנשים שלא רצו שנהיה ביחד, אנשים שחשבו שאני לא האדם המתאים לו".

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)