טקס ה-AMA שנערך בלוס אנג'לס סיפק הרבה כותרות, בעיקר על המוזיקה והסטייל הנוצץ של כוכבי הוליווד שהגיעו במיטבם, אולם רגע אחד מביך במיוחד הצליח לגנוב את ההצגה מכל הטקס היוקרתי.

הזמרת קלי רולנד (לנצח הצלע השניה של ביונסה בשלישיית ה- Destiny's Child), עלתה להגיש את פרס "אמן ה-R&B הטוב ביותר" , אולם לא ציפתה לתגובת הקהל ברגעים שלאחר מכן. רולנד הכריזה על המנצח בקטגוריה- כריס בראון והקהל לא נשאר אדיש והחל לקרוא בשריקות בוז כלפי הזמר הבעייתי.

View this post on Instagram

A post shared by BROWN (@chrisbrownofficial)

כזכור, בראון סובל מתדמית ציבורית קשה מאז התקרית המפורסמת בה הכה את האקסית ריהאנה בפניה ולאחר מכן הסתבך בעוד שלל תקריות שקשורות באלימות כנגד נשים.

רולנד, בצעד מפתיע לא נשארה מאופקת והחליטה לנזוף בקהל כשהיא פונה אליהם בקול תקיף ואומרת- "תסלחו לי, תרגעו!". בהמשך הוסיפה הזמרת כי בראון לא הגיע לטקס והיא תקבל את הפרס בשמו- "תודה על מוזיקת ה-R&B המדהימה שאתה יוצר. אני אקח את הפרס ואביא לך אותו. אני אוהבת אותך, מזל טוב".

View this post on Instagram

A post shared by BREEZY (@breezylove05_)

הרשת לא נשארה אדישה למצב ורבים ביקרו את התנהגותה של הכוכבת בטענה שלא צריך לתת לזמר השערורייתי במה ובטח שלא פרסים אחרי התקריות האלימות שלו לאורך השנים.

בראון אגב, נעדר מהטקס לאחר שלפי דיווחים היה אמור לבצע על הבמה מחרוזת שירים של מייקל ג'קסון אולם מארגני הטקס ביטלו את השתתפותו.