קים קרדשיאן וקניה ווסט חתמו באופן רשמי על הסכם גירושים אחרי מאבק שנמשך כבר שנתיים. הדיווחים מצביעים על מזונות שהראפר ישלם לגרושתו בסך של 200,000 דולר בחודש ומשמורת משותפת על ארבעת ילדיהם (נורת', סיינט, שיקגו וסאלם). אבל כשמדובר בשניים מהאנשים המפורסמים ביותר בפלנטה, גירושים לא מסתיימים בכל שבת שניה אצל אבא ויום בשבוע חופש לאמא. 

לקרדשיאן וווסט יש הרבה מאוד נכסים בבעלותם, חלקם במשותף וחלקם בנפרד. אז מה עלה בגורל הנדל"ן היוקרתי של השניים?

לפי מסמכי בית המשפט, קרדשיאן זכתה באחוזה המפורסמת בקלאבסס. אותה אחוזה שקנתה יחד עם ווסט בשנת 2014 ב-20 מיליון דולר ושווה היום כ-60 מיליון דולר. זהו ביתה הראשי של הכוכבת בו היא מתגוררת עם ארבעת ילדיה. בנוסף, היא רכשה שטח צמוד לאחוזה בעלות של כ-6.3 מיליון דולר. מדובר בשטח עליו בנוי בית בסטנדרטים נמוכים בהרבה ממה שהתרגלנו לראות ממנה, אבל הוא מיועד להרחבת האחוזה המרהיבה שלה בעתיד.

View this post on Instagram

A post shared by Design.Only (@design.only)

מעבר לאחוזה המשוגעת, קנתה קים לאחרונה אחוזה מבודדת על צלע הר המשקיף לים במאליבו בשווי של כ-70 מיליון דולר. האחוזה כוללת ארבעה חדרי שינה, שישה חדרי רחצה, בריכה, חדר קולנוע וכל הטוב שכוכבי הוליווד אוהבים.

אם כל זה לא מספיק, בהסכם הגירושים זכתה כוכבת הריאליטי באחוזה נוספת בשכונה בה היא מתגוררת. מדובר באחוזה בשווי של כ-4.5 מיליון דולר אותה קנה דווקא קניה בעצמו על מנת שיוכל להיות קרוב לילדיו, אולם בהסכם הגירושים הסכים לוותר עליו.

ומה באמת לגבי קניה? גם הוא לא הולך לישון ברחוב, לראפר השנוי במחלוקת יש כבר שתי חוות רחבות ידיים בוויומינג, אחת מהן שוכנת על אגם פרטי ענק ושתיהן מוערכות יחד ב-25 מיליון דולר. מלבד החוות, ווסט רכש לאחרונה את בית ילדותו בשיקגו ובית חוף במאליבו בעלות של כ-57 מיליון דולר.

TMI פתאום מרגישים שמזונות בשווי 200,000 דולר לא יספיקו להם לקנות גרעינים, אבל מקווים שהם שמחים בחלקם. 

View this post on Instagram

A post shared by Rap Trapped (@raptrapped)

View this post on Instagram

A post shared by thinker (@the.thinkings)