המאמאג'ר הכי מפורסמת בעולם, קריס ג'נר כמובן, חגגה בסוף השבוע את יום הולדתה ה-67 ובנות המשפחה העדיפו הפעם לחגוג עם ארוחת ערב סולידית בביתה של הסופר אמא בלי גינונים מיותרים מדי. סתם הן לא, הן הגזימו כמו תמיד ואפילו יותר. 

קריס ג'נר (צילום: REUTERS/Henry Nicholls)
קריס ג'נר (צילום: REUTERS/Henry Nicholls)

הקרדשיאנ'ס אמנם אכן חגגו בארוחת ערב משפחתית, רק שכל אחת מהבנות התחפשה לגרסה אחרת של ג'נר במהלך חייה, ואנחנו לא מדברים רק על פאה או איפור, אלא על טוטאל לוק מושקע מכף רגל עד ראש והתוצאות כמו תמיד, אייקוניות.

קים התחפשה לקריס בגרסת כרטיס חג המולד של אם המשפחה מהעבר, עם שמלת פייטים ירוקה והתספורת הקצרה והמזוהה ביותר עם ג'נר ואפילו צירפה אליה גם את הבת הבכורה נורת' שהתחפשה גם היא. קורטני לעומתה, הלכה על לוק אחר לחלוטין והתחפשה לקריס ג'נר מהקליפ של אריאנה גרנדה לשיר "thank you next" בו היא לקחה חלק.

קים קרדשיאן מחופשת לקריס ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים קרדשיאן מחופשת לקריס ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קלואי הלכה על גרסה מוגזמת יותר של המאמאג'ר עם לוק בלונדיני וזוג משקפי שמש מוגזמים אף יותר, ואילו האחות הקטנה קיילי ג'נר הלכה הרחק אל עבר הניינטיז ושיחזרה לוק מהשטיח האדום עליו צעדה האם, הרבה לפני שמישהו בכלל הכיר את המשפחה הכי מפורסמת בעולם.

בלטה בהיעדרה, האחות והדוגמנית קנדל ג'נר שחוגגת בעצמה את יום הולדת ה-27 לאורך כל השבוע האחרון אבל TMI בטוחים שהיא שלחה מתנה הולמת וכנראה מלאה ביהלומים כמו שאמא קריס אוהבת.