קניה ווסט עורר היום (חמישי) סערה בזמן שהתארח בתוכניתו של איש הימין הקיצוני אלכס ג'ונס ובו הילל את הצורר ומנהיג הנאצים אדולף היטלר ואמר "אני רואה בו דברים טובים". בהמשך התוכנית, שלף ווסט רשת על מקל ונתן לה ככינוי את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו והעמיד פנים שהרשת היא נתניהו ואז הוא השמיע קול גבוה ואמר ממנה סטריאוטיפים אנטישמיים.

סערה בארה"ב: טראמפ אירח מכחיש שואה באחוזתו יחד עם קניה ווסט
משלם על האמירות האנטישמיות: חברת הענק שמנתקת את קשריה עם קניה ווסט

"אני אוהב את כולם. העם היהודי לא הולך להגיד לי 'אתה יכול לאהוב אותנו או שאתה יכול לאהוב את מה שאנחנו מחליטים לך, אבל הבחור הזה (היטלר) שהמציא כבישים מהירים והמציא את המיקרופון שבו אני משתמש כמוזיקאי - אי אפשר להגיד בקול שהוא אי פעם עשה משהו טוב'. עם זה סיימתי. סיימתי עם הסיווגים. לכל בן אדם יש משהו בעל ערך שהוא מביא, במיוחד היטלר".

צפו:

לאחר מכן כשהעמיד פנים שהרשת על המקל שהחזיק היא נתניהו, אמר: "אני הולך להרוג אותך ולקחת את הילדים שלך ממך. אנחנו שולטים בספרי ההיסטוריה ואנחנו שולטים בבנקים, ואנחנו תמיד הורגים אנשים". 

כזכור, ווסט הואשם לא מזמן באנטישמיות, ונחסם מהרשתות החברתיות טוויטר ואינסטגרם לאחר שהאשים את הראפר פי דידי בשליטה על ידי ​​"אנשים יהודים". ההתבטאות של הראפר עוררה זעם גדול בעולם, בעוד שהוא הסביר כי "הוא לא יכול להיות אנטישמי כי אנשים שחורים הם יהודים בעצמם".