אי אפשר לשכוח את ההופעה של נועה קירל בטקס ה-EMA של MTV ובו לבשה חליפה שמעוטרת בפניו של הראפר קנייה ווסט, שהתבטא לאחרונה נגד העם היהודי. יכול להיות שהשחקנית ההוליוודית המצליחה ג'וליה רוברטס ראתה את הופעתה של קירל ולקחה ממנה השראה? רוברטס הגיעה אמש (ראשון) לטקס פרסי מרכז קנדי ה-45 כדי לפרגן לחברה הטוב, ג'ורג' קלוני שזכה לאות הוקרה.

השחקן הגיע עם אשתו עורכת הדין הלבנונית-בריטית, אמל קלוני, שלבשה שמלת ולנטינו כסופה עם פאייטים. עם זאת, הייתה זו החברה ג'וליה רוברטס שעשתה את הצהרת האופנה הגדולה ביותר של אותו הערב. רוברטס, ששיחקה לצד קלוני במספר סרטים, ביניהם "מפלצת הכסף", "אושן 11, 12, 13" ועוד, לבשה שמלה שמעוטרת בפניו של קלוני לאורך הקריירה הענפה שלו. 

ג'ורג' קלוני, אמל קלוני (צילום: רויטרס)
ג'ורג' קלוני, אמל קלוני (צילום: רויטרס)

התמונות כוללות דיוקנאות של השחקן, הן על השטיח האדום והן בכמה מתפקידיו המפורסמים ביותר, כולל בתור דאג רוס בדרמה רפואית ER. בתמונה אחת, הוא עומד על הבמה לאחר שזכה בפרס בגלובוס הזהב 2015. רוברטס לבשה את השמלה עם בלייזר שחור והשתתפה באירוע עם בעלה, צלם הקולנוע דניאל מודר. כמו כן, תמכו בקלוני כוכבי "אושן 11", השחקן מאט דיימון ואשתו לוצ'יאנה בארוסו, ודון צ'דל עם אשתו ברידג'יד קולטר. במהלך האירוע, שידל שיבח את קלוני על עבודתו ההומניטרית ורוברטס תיארה אותו כ"איש רנסנס". 

View this post on Instagram

A post shared by Nathalia. (@worldroberts)

טקס ההצטיינות השנתי של מרכז קנדי ​​חוגג את הישגי החיים והתרומות של המשתתפים לתרבות האמריקאית. כמו כן, הוכרה השנה הלהקה האירית U2, והזמרות איימי גרנט, גלדיס נייט וטניה לאון. הפרסים מוענקים מדי שנה מאז 1978. השנה האירוע ישודר ב-28 בדצמבר בארה"ב ב-CBS. באירוע המעונב השתתפו גם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אשתו ג'יל ביידן, סגנית הנשיא קמאלה האריס ובעלה דאג אמהוף.

יו 2, U2 (צילום: רויטרס)
יו 2, U2 (צילום: רויטרס)