החלק השני בסדרת הדוקו של הנסיך הארי ומייגן מרקל יצא כבר בשבוע שעבר לאוויר, וכמובן שגם הפעם הוא ממשיך לייצר סקרנות ברחבי העולם.

לאחר שהחלק הראשון של הדוקו לא התקבל יפה בבריטניה על פי דיווחים שכללו שמועות על כך שהנסיך וויליאם בעצמו התעצבן מהאופן בו הוא ואשתו הוצגו בתכנית, כעת מגיעות כותרות חדשות מכיוון הדוכס והדוכסית לשעבר של סאסקס. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: getty images/Mike Coppola )
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: getty images/Mike Coppola )

בפרק השישי של הדוקו, נראים הארי ומייגן כשהם יום לאחר הריאיון הנפיץ שנתנו לאופרה ווינפרי בשנה שעברה כשלפתע מרקל פונה לבעלה ואומרת לו: "ביונסה בדיוק שלחה לי הודעה. היא רק בודקת מה שלומי".

הנסיך הציע לאשתו להתקשר לזמרת אבל היא ענתה שאין צורך והוסיפה: "היא אומרת שהיא רוצה שאני ארגיש בטוחה ומוגנת. היא מעריצה ומכבדת את האומץ והפגיעות שלי וחושבת שאני נבחרתי להיות זאת שתשבור קללות שעוברות בין דורות וצריך לרפא".

ביונסה ככל הנראה התכוונה לגזענות עליה דיברה מרקל בריאיון עם אופרה שלטענתה ספגה מכל כיוון, כולל ממשפחת המלוכה עצמה מהרגע שהיא נכנסה לתפקיד. 

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

זו לא הפעם הראשונה שהזמרת הכי מפורסמת בעולם תומכת במרקל בפומבי. כבר לאחר הריאיון המדובר עם ווינפרי, פרסמה ביונסה תמונה משותפת עם מרקל מפרימיירת הסרט "מלך האריות" שנערכה בשנת 2019 בלונדון. הזמרת פרסה הצהרה באתר שלה וכתבה: "תודה לך מייגן על האומץ והמנהיגות שלך. כולנו מחוזקים ומקבלים השראה ממך."

בהזדמנות אחרת, קיבלה קווין בי יחד עם בעלה ג'יי זי את פרס "הקבוצה הבינלאומית הטובה ביותר" בטקס פרסי ה-BRIT והשניים בחרו לקבל את הפרס כשהם עומדים מאחורי דיוקן של מרקל ומודים לה על תרומתה.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)