קים קרדשיאן וקייילי ג'נר הן שתי נשים שככל הנראה לא זקוקות ליותר מדי קידום ומסע פרסום למותגים שבבעלותן, בכל זאת מדובר בצמד אחיות שמנהלות עסקי ביוטי ואופנה מהמצליחים ביותר בעולם, ועדיין זה לא מונע מהן להתווכח קבל עם ואינסטגרם על תיוגים וקרדיטים כאילו היו עסק קטן ומתחיל שזקוק להכרה ראשונית.

נעשה סדר, קרדשיאן הפכה כבר מזמן מכוכבת ריאליטי לאשת עסקים אמידה עם מותג סקין קאר בשם "SKKN" ומותג מחטבים בשם "SKIMS". ג'נר לעומתה, ידועה כבר שנים בתור מלכת הקוסמטיקה העולמית עם "KYLIE COSMETICS" שלה שמוערך בשווי של מעל למיליארד דולר. יחד, שתי האחיות שוות כמעט כשלושה מיליארד דולר, שזה איך נאמר, הרבה. הרבה מאוד.

ועדיין, מצאו את עצמן שתי הכוכבות הענקיות מתנגחות אחת בשניה באינסטגרם על תיוג בתמונות והשאירו את TMI פעורי פה. הכל החל כשקיילי העלתה תמונות שלה בבגד גוף צמוד מבלי לתייג את המותג אותו היא לובשת, אלא שאז הגיבה לה קים על התמונה את התגובה הבאה: "את יכולה בבקשה לתייג את SKIMS? חחח".

קיילי ג'נר לובשת SKIMS (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר לובשת SKIMS (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האחות הקטנה שאמנם אכן לבשה את מותג המחטבים של אחותה הגדולה לא נשארה חייבת והחזירה לה תגובה שחוללה סערה בקרב המעריצים: "נאלצתי לגנוב את זה מהבית של אמא ועכשיו את רוצה שאני אקדם את זה? וואו".

לא תייגה בסוף. קיילי עוקצת את קים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לא תייגה בסוף. קיילי עוקצת את קים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סביר להניח שמדובר בהומור של אחיות, אבל כשאתן מחזיקות יחד כמות של יותר מ-700 מיליון עוקבים ברשתות, לא מן הנמנע שהעוקבים שלכן יתחרפנו מהעקיצות ההדדיות.

קים, TMI ישמחו למחטבים של SKIMS ומבטיחים לתייג בכל עמוד שעומד לרשותנו. ממתינים למשלוח, תודה.