אתר הרכילות "Page six" דיווח הערב (שני) כי סולן מארון 5 אדם לוין ואשתו, דוגמנית "ויקטוריה סיקרט" בהאטי פרינסלו, חובקים ילד שלישי, אח לשתי בנותיהן.

בזמן שאשתו בהיריון - אדם לוין מגיב לשמועות על רומן: "חציתי את הגבול"

בספטמבר האחרון דיווח  מגזין "people" כי פרינסלו ולוין מצפים לילד שלישי, בזמן שהמשפחה בילתה בחופשה בהוואי. בני הזוג שנישאו ב-2014, ניסו להרחיק את שתי בנותיהם, דאסטי רוז בת ה-5 וג'יו גרייס בת ה-4 מאור הזרקורים, אך הן מופיעות מדי פעם בחשבונות האינסטגרם של הוריהן.

כשבועיים לאחר הפרסום על ההריון השלישי, נפוצו שמועות לפיהן הזמר מנהל רומן לאחר שהדוגמנית סאמנר סטרוג העלתה את הטענה בטיקטוק, הראתה הודעות ישירות באינסטגרם מהזמר, טענה שהם מנהלים רומן במשך שנה, ואמרה: "באותה תקופה, הייתי צעירה, הייתי נאיבית, ולמען האמת, אני מרגישה מנוצלת".

"אומרים עלי הרבה עכשיו ואני רוצה לנקות את האווירה. השתמשתי בשיקול דעת גרוע כשדיברתי עם כל אחת מלבד אשתי בכל סוג של פלרטטנות", כתב לוין בסטורי באינסטגרם בתגובה. "לא היה לי רומן, אבל בכל זאת חציתי את הגבול בתקופה מצערת בחיי. אשתי והמשפחה שלי זה כל מה שאכפת לי ממנו בעולם הזה. להיות כל כך נאיבי וטיפש כדי להסתכן בדבר היחיד שבאמת חשוב לי הייתה הטעות הכי גדולה שיכולתי לעשות אי פעם. אני לוקח אחריות מלאה. נעבור את זה, ונעבור את זה ביחד".