השחקן ההוליוודי המצליח, אשטון קוצ'ר, סיפר בגלוי על ההרגשה כשאשתו לשעבר דמי מור, שאיתה הוא התחתן ב-2005 וממנה התגרש שמונה שנים לאחר מכן, עברה הפלה בשלבים מאוחרים של ההיריון, במהלך מערכת היחסים שלהם. "לאבד ילד שאתה חושב שיהיה לך, וזה קרוב למחשבה שאתה הולך להביא ילד לעולם, זה ממש ממש כואב", אמר אשטון ל-Esquire בראיון שפורסם אתמול (שלישי). "כולם מתמודדים עם זה בדרכים שונות".

באותו זמן, השחקן כבר היה אבא חורג לשלוש בנותיה של דמי - רומר, 34, סקאוט, 31 וטאלולה, 28 - אותם הביאה לעולם עם בעלה לשעבר ברוס וויליס. "הייתי בן 26, נושא באחריות על ילדה בת 8, בת 10 ובת 12", המשיך אשטון, ששמר על מערכת יחסים קרובה עם הבנות מאז שנפרד ממור.

ברוס וויליס ודמי מור (צילום: רויטרס)
ברוס וויליס ודמי מור (צילום: רויטרס)

בעקבות ההפלה, קוצ'ר ומור ניסו טיפולי הפריה חוץ גופית (IVF) במשך מספר שנים לאחר מכן, אך ללא הצלחה. השחקן שכעת חולק את הבת ווייט בת השמונה ובנו דימיטרי בן השש עם אשתו השחקנית מילה קוניס - התוודה שהוא היה שמח לחלוק ילד יחד עם האקסית, דמי מור. 

"אני אוהב ילדים," הוא המשיך. "לא הייתי מתחתן עם אישה שיש לה שלושה ילדים אם לא הייתי אוהב ילדים. הרעיון להביא לעולם עוד ילד היה מדהים". קוצ'ר ציין שהוא אימץ את המנטליות ש"מכל סיבה שהיא, הייתי צריך לחוות את החוויה הזו". בסופו של דבר, הזוג נפרד ב-2011 וחתם על גירושיהם שנתיים לאחר מכן. 

אשטון קוצ'ר ומילה קוניס (צילום: AFP)
אשטון קוצ'ר ומילה קוניס (צילום: AFP)

"שום דבר לא גורם לך להרגיש כישלון כמו גירושין", הוסיף קוצ'ר. מור בת ה-60, סיפרה בעבר על הפלה שעברה בחודש השישי להריונה בספר הזיכרונות שלה מ-2019 "Inside Out". לפי הניו יורק טיימס, היא הייתה בהריון עם בת וכבר בחרה בשם צ'פלין ריי. בספר היא גם הרהרה על מצבה הנפשי במהלך הגירושים מקוצ'ר.

במהלך הראיון, קוצ'ר התייחס להאשמות האונס של דני מסטרסון - ששיחק לצידו בתוכנית "מופע שנות ה-70". מסטרסון הואשם ב-2020 בשלוש עבירות של אונס בשלוש נשים שונות בין השנים 2001 ל-2003. "אני מרגיש צער לכל מי שהרגישה שפגעו בה בצורה כלשהי", אמר קוצ'ר, והוסיף כי הוא רוצה שהשחקן "יימצא חף מפשע מהאישומים שהוגשו נגדו".

אשטון קוצ'ר ב''שני גברים וחצי'' (צילום: באדיבות יס)
אשטון קוצ'ר ב''שני גברים וחצי'' (צילום: באדיבות יס)