הזמרת אדל חזרה שוב לחיינו בסוף 2021 כשחזרה למצעדים עם האלבום החדש שלה "30", שעסק לא מעט בפרידה מבעלה ואב בנה. אחרי שזכתה להצלחה רבה והכריזה על סיבוב הופעות, כל זה כשהחבר החדש שלה, סוכן השחקנים ריץ' פול לצידה, בשבועות האחרונים דברים החלו להשתבש. לפני מספר שבועות עלתה ללייב באינסטגרם והכריזה בדמעות כי היא דוחה את סיבוב ההופעות שלה בעקבות הקורונה אך דווקא בסביבתה דיווחו כי היא לא עומדת בלחץ, ומערכת היחסים שלה במשבר. אמש, נראה שהזמרת הגדולה עשתה הכל, כדי להפריח את השמועות.

אתמול התייצבה אדל, במראה מרהיב בשמלת ערב שחורה ומחמיאה על השטיח האדום של טקס פרסי המוזיקה הבריטי כשהיא מחוייכת ונראית מדהים מתמיד, אך מה שהסב בעיקר את תשומת הלב היה טבעת יהלום ענקית שענדה על הקמיצה, דבר שהצליח לבלבל את המעריצים ולתהות האם הזמרת מאורסת לבן זוגה בחודשים האחרונים.

לא רק לוק חדש: אדל כבר לא רווקה! - לחצו כאן

אדל (צילום: gettyimages, NIKLAS HALLE'N)
אדל (צילום: gettyimages, NIKLAS HALLE'N)

למרות היהלום המנצנץ, שקשה היה להתעלם מנוכחותו, נכון לעכשיו אין שום אישור רשמי מטעמה של הזמרת על אי אלו תוכניות לחתונה, וייתכן וזהו מהלך תקשורתי מתוכנן בכדי להסיט את תשומת הלב מהדרמות המתחוללות בחייה לאחרונה והקשיים שחווה שוב בחיי האהבה שלה ולגרום לכולם לחשוב שהכל טוב בחייה של הזמרת.

אדל (צילום:  NIKLAS HALLE'N)
אדל (צילום: NIKLAS HALLE'N)

אדל, ריץ' פול (צילום: gettyimages, Christian Petersen)
אדל, ריץ' פול (צילום: gettyimages, Christian Petersen)