הנסיך הארי עבר בשנים האחרונות ממצב ממלכתי לדמות שמייצרת פרובוקציות על בסיס שבועי, ואחרי ששחרר לאוויר העולם ספר חושפני שכתב על נעוריו ועל משפחת המלוכה, כעת הוא צריך להתמודד עם ההשלכות של מעשיו.

הנסיך הארי (צילום: באדיבות yes ו- STINGTV)
הנסיך הארי (צילום: באדיבות yes ו- STINGTV)

בספר המדובר, מתאר הנסיך את חוויית איבוד בתוליו שקרתה בזמן נעוריו. לטענתו, האירוע קרה עם אישה מסתורית שהיתה מבוגרת ממנו וכל החוויה לדבריו, היתה "מפוארת". ובכן, מפוארת זו מילה גדולה מדי ותלוי איך מסתכלים עליה, כי בהמשך סיפר הנסיך שהכל קרה בשדה פתוח מאחורי פאב עמוס כשהאישה שמתעניינת מאוד בסוסים, התייחסה אליו כ"אל סוס צעיר", והוסיף שהיה מדובר ב"רכיבה מהירה בסופה היא אפילו חבטה בי".

כעת, הסיפור מסתעף כשאישה בת 40 בשם סשה וולפול התראיינה ל-"Daily Mail" הבריטי ופרשה את סיפורה האישי, לפיו היא אותה אישה מסתורית מהספר של הנסיך. "שמרתי את החוויה הזאת בסוד במשך 21 שנים ולא הייתי מדברת עליה עם אף אחד אילולא הנסיך היה כותב על זה בספר שלו, אז רציתי לספר את האירוע מהצד שלי", סיפרה וולפול לעיתון והמשיכה לגלול את מעלליה בלי לחסוך בפרטים.

spare. הספר החדש של הנסיך הארי (צילום:  Leon Neal/Getty Images)
spare. הספר החדש של הנסיך הארי (צילום: Leon Neal/Getty Images)

"לא אכפת לי שהארי כותב שזה היה מפואר בספר שלו. זה לא היה כל כך מפואר. היינו שיכורים וקיימנו יחסי מין בשדה", אמרה והוסיפה שהיא לא ידעה שהנסיך היה בתול. "אחרי המקרה חשבתי לעצמי קצת ואמרתי "אוי לא". לא בגלל שהוא נסיך, זאת היתה עובדה ידועה. אלא בגלל שבדיוק שכבתי עם אחד החברים שלי וזה במקרה היה הארי, ובאותו רגע תהיתי לעצמי גם שיכול להיות אולי שהוא בתול".

לטענתה של האישה שעלתה לכותרות ברגע, היא והנסיך היו מבלים הרבה יחד באותה תקופה וחלקו עניין משותף בסוסים. "הוא (הארי) היה מצחיק. אחד מהבנים, היו לנו זמנים ממש טובים", צוטטה וולפול והמשיכה לתיאורים גרפיים על החוויה הגופנית שהיתה לה עם אחד האנשים המפורסמים בעולם כשסיפרה שתפסה לו בישבן כי מדובר ב"ישבן אפרסקי מאוד".

לסיכום, סיפרה וולפול שהיא והנסיך לא בקשר, אבל היתה שמחה מאוד לשבת לשתות איתו משהו. יש לנו הרגשה שאחרי החשיפה הזאת, הנסיך לא כל כך יהיה בעניין, אבל תמיד נחמד לקוות סשה. 

סיפר לה על החוויה המעניינת? הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)
סיפר לה על החוויה המעניינת? הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)