ג'יי זי וביונסה הם פאוור קאפל שאין צורך להציג במיוחד, וביום רגיל מדובר בזוג שמגלגל אימפריה של מיליארדים, מחזיק בצי של עובדים ונכסים בכל רחבי העולם ובאופן כללי, אין אדם אחד שיכול לומר להם מה לעשות, בערך.

בלו אייבי (11) ביתם הבכורה של הזוג, מופיעה בזמן האחרון יותר ויותר בציבור, כשבפעם האחרונה היא אפילו עלתה עם אמא בי לבמה בדובאי, ושרה איתה את "brown skin girl" בהשקת המלון הכי מוגזמת בהיסטוריה. כעת, היא מגיעה עם אבא ג'יי זי לגמר הסופרבול וגונבת לו את הפוקוס, ורק חכו שתראו מה היא גרמה לו לעשות.

הראפר בן ה-53, שרגיל לחלק הוראות ולשלוט בגדול בתעשיית המוזיקה העולמית, צעד יד ביד על הדשא באריזונה יחד עם ביתו, ובזמן שכל מצלמות האצטדיון כוונו אליהם, לבלו זה לא כל כך הזיז, כי לה היו תכניות אחרות.

הכוכבת בהתהוות דרשה מאביה לצלם אותה על הדשא במספר זוויות שונות, וג'יי זי כמו אבא מסור כרע ברך וניגש למשימה. במספר סרטונים שעלו לרשתות החברתיות, ניתן לראות את אייבי כשהיא נוזפת באביה על כך שהוא לא מצלם מזוויות טובות מספיק והוא נאלץ להמשיך לצלם את ביתו המתבגרת עד שזו תהיה מרוצה מהתוצאה. בסרטון אחר היא נשמעת כשהיא רוטנת לעברו - "אבל צילמת לייב?!". לייק מאדר לייק דוט'ר.

View this post on Instagram

A post shared by Beyslayy (@beyslayy)

השניים הגיעו לצפות בגמר הכי נצפה בארצות הברית, אבל בעיקר להראות נוכחות לבת טיפוחיו של ג'יי זי, ריהאנה, שהופיעה במופע המחצית וחשפה היריון שני מבן זוגה asap rocky

View this post on Instagram

A post shared by Beyslayy (@beyslayy)

מסתבר שגם כשאתה האיש הכי חזק ועשיר בתעשיית הבידור, אתה לא יכול לסרב לאף דרישה של הבת המתבגרת שלך שככל הנראה ספגה את כל האופי (והיופי כך מסתבר) של אמא שלה. 

View this post on Instagram

A post shared by Beyslayy (@beyslayy)