אם בסופ"ש האחרון ביליתם בחלל החיצון, כנראה שאתם לא מודעים לטירוף הרכבת האווירית של כל הכוכבים הכי גדולים במדינה שטסו במיוחד להופעה של ביונסה בדובאי. אבל סביר להניח שכן הייתם בכדור הארץ, לכן שמעתם על האירוע ההיסטרי מכל כיוון.

ביונסה השיקה את המלון החדש וחסר הגבולות של רשת "אטלנטיס" עם הופעה אקסקלוסיבית לאורחים ברי מזל ועל פי הערכות קיבלה כ-24 מיליון דולר ל-75 דקות של הופעה. כל האורחים שהגיעו לסופ"ש המפנק, וביניהם גם אסי עזר ואלברט אסקולה, בר רפאלי, בר זומר ובעלה אביב כהן וגם יעל שלביה, קיבלו הנחיה מפורשת האוסרת על צילום ההופעה כשההפקה אף הגדילה לעשות וחילקה לכל אורח פאוץ' לאחסון הנייד במהלך ההופעה.

למרות כל מעטה הסודיות, כשמדובר בכוכבת הגדולה ביותר בעולם שמופיעה בפני אנשים שהם בעצמם משפיענים לא קטנים עם מיליוני עוקבים, את לא יכולה באמת לחשוב שאף אחד לא יצלם את ההופעה שלך, וכך הודלפו אתמול (שבת) מאות סרטונים של המאורע לרשתות החברתיות.

View this post on Instagram

A post shared by بيونسي (@beyoncebooo)

ביונסה אמנם הופיעה על במה מרהיבה מוקפת מים, עם עשרות רקדניות כמו שהיא יודעת, אבל כולם שמו לב שלמרות הקול הענק שבנה לה את אחת הקריירות הענפות בהיסטוריה של המוזיקה העולמית, הכוכבת כמעט ולא רקדה. בין כל הלהיטים שביצעה, ניתן לראות בצורה ברורה את צוות הרקדניות שלה מפזז על הבמה כשהיא כמעט ולא זזה מלבד בלהיט האייקוני שלה "crazy in love", שם ניתן לראות אותה רוקדת מעט. 

כעת נחשפת הסיבה, כשעל פי שמועות ביונסה עברה לא מזמן ניתוח בכף הרגל שמונע ממנה עדיין לרקוד כמו שהיא יודעת. הסיבה לניתוח לא נחשפה אבל מקורבים אליה מספרים שהיא עדיין מתאוששת לקראת הטור העולמי שלה בקיץ הקרוב. 

View this post on Instagram

A post shared by @beysangs

לא ברור למה הסכימה הכוכבת להופיע כשהיא עדיין לא במיטבה אבל כך או כך מדובר באחת ההופעות הכי מדוברות של השנה, כשאפילו קנדל ג'נר שהגיעה לחנוך מסעדה חדשה במלון ואף אירגנה אפטר פארטי עמוס כוכבים בחסות מותג הטקילה שלה, לא הצליחה לגנוב את ההצגה למלכת הכוורת.

View this post on Instagram

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)