הריב הסוער במשפחת המלוכה הבריטית מסרב לדעוך והפעם המלך צ'ארלס ביקש מבנו הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, שמתגוררים כלוס אנג'לס בשנה האחרונה, לפנות את דירתם בה התגוררו כשהיו עדיין באנגליה. מקורבים לשניים אומרים שהנסיך הארי ומייגן מרקל "המומים" שהם פונו על ידי המלך צ'ארלס השלישי מביתם המלכותי בבריטניה, שכעת "דרוש" עבור "מישהו אחר" - הנסיך אנדרו.

הבקשה הוגשה ביום רביעי על ידי אומיד סקובי, שאמר כי החדשות הותירו "לפחות שני מבני משפחת המלוכה מזועזעים". "להארי ומייגן יש עד תחילת הקיץ להתפנות", אמר מקור לסקובי בדיווח שלו. "בתחילה, הם קיבלו רק שבועות ספורים, אבל עכשיו יש להם זמן לפחות עד לאחר ההכתרה". 

הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

דובר של קרן ארצ'וול של בני הזוג אמר לפוקס ניוז דיגיטל: "אנחנו יכולים לאשר שהדוכס והדוכסית מסאסקס התבקשו לפנות את מגוריהם בקוטג' פרוגמור". על פי ההערכות, ההחלטה התקבלה זמן קצר לאחר פרסום הספר של הנסיך הארי שחשף את כל סודות הממלכה. גם התקשורת בין הארי למשפחתו הגיעה ל"שפל של כל הזמנים", כתב סקובי. "הכל מרגיש מאוד סופי וכמו עונש אכזרי", אמר חבר של בני הזוג לאאוטלט. "זה כאילו [המשפחה] רוצה לחתוך אותם מהתמונה לתמיד".

המלך צ'ארלס (צילום: רויטרס)
המלך צ'ארלס (צילום: רויטרס)