שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס הם זוג שנדמה כאילו נלקח מטלנובלה קלאסית מתחילת שנות ה-2000. אחד השחקנים המצליחים ביותר בהיסטוריה נתקל בזוגתו כשזו עבדה בחנות למותגי יוקרה והתאהב בה. הבחורה שגדלה ללא כסף ואמצעים, הפכה בין רגע לאחת הנשים המסוקרות ביותר בעולם שמסתובבת במטוסים פרטיים, לובשת מותגי קוטור וחיה חיים הפוכים ב-180 מעלות ממה שהיתה רגילה עד אז.

הזוגיות שלהם פרחה, ג'ורג'ינה קיבלה דוקו ריאליטי משלה בנטפליקס ולזוג המאושר נולדה בת בשם אלנה (5) כשלרונאלדו יש גם את כריסטיאנו ג'וניור (12) והתאומים אווה ומטאו (5). אולם כשהכל היה נראה ורוד, קרתה הטרגדיה הגדולה בחייהם. רודריגס הודיעה בשנה שעברה שהיא בהיריון עם תאומים והשניים שיתפו את הברכה הגדולה שלהם עם כל העולם, אולם במהלך הלידה, אחד התאומים לא שרד ולזוג נולדה תינוקת אחת, בלה.

כעת, בטריילר לעונה החדשה של "אני ג'ורג'ינה", משתפת הכוכבת לראשונה בדמעות חנוקות בתחושות ובכאב שחוותה באותה תקופה נוראית. רודריגס מספרת שמדובר ברגע השמח והנוראי ביותר בחייה בו זמנית ומוסיפה: "החיים קשים. החיים ממשיכים. יש לי סיבה להמשיך לחיות", עוד הודתה הכוכבת לבן זוג שעודד אותה וחיזק אותה כשהתמודדו עם האובדן הנוראי.

"העדיפות העליונה שלי כרגע היא הילדים שלי והמשפחה שלי. אני כל כך שמחה ואסירת תודה", סגרה ג'ורג'ינה את דבריה. העונה השניה של "אני ג'ורג'ינה", תעלה בנטפליקס ב-24.03.