גווינת' פאלטרו הייתה מעורבת בתאונת סקי באתר הנופש "Deer Valley" ב-2016 וכנראה שלא רחוק היום בו היא תמצא את עצמה בבית המשפט מגנה על עצמה מתביעה אזרחית. פאלטרו נתבעה בלא פחות מ-300,000 דולר על ידי אופטומטריסט בדימוס, שטוען שהשחקנית גלשה ו"נכנסה בו" מאחור באתר הנופש ב-Deer Valley.

לאדם שתובע את גווינת' פאלטרו קוראים טרי סנדרסון והוא מאשים בנוסף גם את הבעלים של אתר הנופש. לפי התביעה הוא טוען שהוא נשאר עם פציעה מוחית טראומטית קבועה, 4 צלעות שבורות, כאב, סבל, אובדן הנאה מהחיים, ביחד עם מצוקה רגשית ועיוותים בגוף, לדבריו.

"פאלטרו קמה, הסתובבה וגלשה משם, השאירה את סנדרסון המום, שוכב בשלג, פצוע קשה", כך על פי התלונה שהוגשה ב-2019. עוד מהטענות של סנדרסון עולה כי מדריכת סקי ב-Deer Valley, שהכשירה את השחקנית, ראתה את ההתרסקות של סנדרסון אבל היא לא התייחסה והמשיכה לגלוש.

שופט בית המשפט דחה את הטענה המקורית של סנדרסון בדבר "פגע וברח", ואתר הנופש של Deer Valley והמדריכה הוסרו מהתביעה. פאלטרו טענה שסנדרסון למעשה נכנס בה ולא היא בו, ולטענתה היא נשארה בסביבה עד שקיבלה אישור לעזוב על ידי מדריך הסקי של Deer Valley. השחקנית בת ה-50 גם אמרה שסנדרסון הודה בעבר שאין לו זיכרון ברור מהתאונה.הכוכבת הגישה תביעה נגדית, וביקשה פיצוי סמלי בסך דולר בודד וכיסוי שכר טרחת עורך הדין שלה. משפטה של פאלטרו יתחיל ב-21 במרץ.

גווינת פאלטרו (צילום: רויטרס)
גווינת פאלטרו (צילום: רויטרס)