נראה שבימים אלו הכדורגלן בדימוס ג'רארד פיקה הוא לא האיש הכי אהוב באמריקה הלטינית, לאחר שלפי השמועות בגד באשתו לשעבר ואם ילדיו, הזמרת שאקירה ועזב אותה לטובת מישהי צעירה ממנה ב-22 שנים. בסוף השבוע כוכב הכדורגל לשעבר התיישב לראיון עם ג'רארד רומרו, שם דיברו על איך פיקה מתמודד עם ביקורת מאז פרידתו מהזמרת הקולומביאנית ביוני 2022.

"בהתחלה זה היה רע וזה הגיע לנקודה שבה אם הייתי נותן לדברים להגיע אליי, הייתי קופץ מצוק", הוא התוודה בספרדית, והוסיף כי הגישה הנונשלנטית שלו היא שהצילה את שלו. פיקה עוד דיבר על כך ש"95 אחוז" מהבעיות של אנשים מתעוררות כאשר הם "נוטים לדאוג מדברים שאינם כל כך חשובים". לדעתו, הדברים היחידים ששווה לדאוג מהם הם "בעיות בריאות חמורות, משפחה ומערכות יחסים".

פיקה ובת הזוג (צילום: פרטי)
פיקה ובת הזוג (צילום: פרטי)

עם זאת, מערכת היחסים שלו הוכיחה את עצמה כנקודה בעייתית כשהוא ושאקירה בת ה-46, פרשו ממנה לאחר 11 שנים ביחד. בעקבות החדשות על הרומן שלו לכאורה עם הדוגמנית קלרה צ'יה מרטי, המעריצים מיהרו לתקוף את פיקה ברשתות החברתיות. "לדוגמה, האקסית שלי היא אמריקה הלטינית... אתה לא יכול לדמיין את [התגובות] שקיבלתי ברשתות החברתיות מהמעריצים שלה. מיליוני ברבריות!" הוא אמר לרומרו במהלך הראיון.

"אבל לא אכפת לי מכל זה. בכנות, בכלל לא. כי אני לא מכיר אותם. לאנשים האלה אין חיים ולמה שיהיה אכפת לי? לעולם לא אפגוש אותם, הם רובוטים, אתה יודע?". פיקה בן ה-36, הוסיף שהנונשלנטיות שלו "בריאה, כי אם אכפת לך מהדעות של אנשים, אתה מת. אתה צריך להראות להם שלא אכפת לך כי זה מכעיס אותם יותר", הוסיף.

שאקירה (צילום: רויטרס)
שאקירה (צילום: רויטרס)

בעקבות הראיון שלו, אנשים רבים תקפו את פיקה בשל שנאת זרים לאחר שהוא רמז שאמריקאים הלטיניים הם "ברברים" על כך שהם מעבירים עליו ביקורת. אדם אחד צייץ בתגובה לראיון: "למה לעזאזל היית צריך להזכיר שהאקסית שלך היא לטינית? האם אתה חושב שהלטינים מעליבים או מטרידים יותר מאנשים ממדינות אחרות? למה אמרת את זה? בנוסף לשאקירה יש מעריצים בכל העולם. אתה באמת חופר את הקבר שלך". זמן קצר לאחר מכן, הזמרת צייצה בטוויטר שהיא "גאה להיות חלק מאמריקה הלטינית" יחד עם עשרות אימוג'י של דגל אמריקה הלטינית.

ג'רארד פיקה, קלרה צ'יה מרטי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'רארד פיקה, קלרה צ'יה מרטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)