הזמרת בריטני ספירס חשפה שהיא שקלה לשכור מאמן כושר אישי, אבל שינתה את דעתה במהירות כשמאמנת הכושר אמרה לה שהיא צריכה בחזרה את "הגוף הצעיר" שלה. "לקחתי את הזמן לפני חודשיים למצוא מאמן", כתבה ספירס באינסטגרם ביום שני. "והדבר הראשון שהיא עשתה לי היה פשוטו כמשמעו... ואני אפילו לא משקרת... צבטה את העור בבטן והרגליים ואמרה לי שאני צריכה להחזיר את הגוף הצעיר שלי".

הזמרת בת ה-41 שאלה: "למה לעזאזל היא עשתה את זה?", לפני שחשפה שהאינטראקציה הותירה אותה בדמעות. "ברור שלא שכרתי אותה אז עשיתי את זה בעצמי!" היא הבהירה. "אני מתאמנת 45 דקות, 3 פעמים בשבוע, זהו!". למרות שידעה ש"הגוף שלה לא מושלם", הזמרת אמרה שהיא רוצה "לחלוק איך הגוף שלי נראה כרגע", כי היא עבדה קשה לדבריה.

View this post on Instagram

A post shared by River Red (@britneyspears)

הפוסט הזה מגיע שבוע לאחר שהיא ובעלה, סם אסגרי, בן ה-29, נצפו בנפרד ללא טבעות הנישואין שלהם. זוכת הגראמי נראתה מגיעה לנמל התעופה LAX לפני החופשה שלה בפורטו ריקו, בלי היהלום הענק שלה על האצבע. אסגרי צולם למחרת בשירות השכרת רכב, כשגם הוא לא עונד את טבעת הנישואים. למרות השמועות, הטבעת של ספירס חזרה לידה השמאלית בפוסט האחרון שלה, ונציגו של אסגרי, ברנדון כהן, אמר לאתרי הרכילות של הוליווד כי לא היה שום ריב בין השניים.