במהלך הלילה הראשון של פסטיבל קואצ'לה שנערך בדרום קליפורניה, הזמרים המצליחים קמילה קביו ושון מנדס תועדו יחד כשהם נהנים מצפייה משותפת בהופעה, צוחקים ואפילו מתנשקים בין כל ההמון. כעת, אחרי למעלה משנה וחצי שהשניים פרודים, סוף כל סוף מגיעה ההוכחה לקאמבק המיוחל.

@jusst_tiktokss I can’t #camilacabello #shawnmendes #couple#relationship #foryou#viral #coachella #2023 #couplegoals ♬ som original - . ♬ ❦

במקום אחר במהלך הלילה, בני הזוג לשעבר, שנפרדו בנובמבר 2021, צלם פפראצי תפס את קביו יחד עם כמה מחברותיה ושאל אותה את מה שכולנו היינו רוצים לדעת - האם הם שוב יחד. נראה שהוא בהחלט לא ציפה לכזו תשובה חד משמעית, אך בזמן שקביו ניסתה להתחמק ממנו היא הצהירה: "כן", כלומר, שהם חזרו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

קביו בת ה-26, נראתה חגיגית לקראת הפסטיבל, לבשה זוג מכנסי ג'ינס לבנים, בעוד שהזמר החתיך בן ה-24, לבש מכנסי חאקי וחולצת טריקו לבנה. בסרטונים נוספים מהאירוע אפשר לראות את השניים מתלוצצים יחד ומפלרטטים אחד עם השנייה כמו כל זוג טרי. 

@mariapedraza986 La Camila y el Shawn en Coachella #coachella #shawnmendes #camilacabello #coachella2023 ♬ original sound - Maria Pedraza