ביום ראשון האחרון ב-4 באוגוסט חגגה מייגן מרקל את יום הולדת ה-43. אחרי שאיש מבני משפחת המלוכה לא בירך אותה ברשתות החברתיות, כפי שנהוג לא רק אצל פשוטות העם בישראל, אלא גם בשושלת המלוכה הבריטית, החליטה מרקל להתייצב מול המצלמות יחד עם בעלה הנסיך הארי ולשוחח על בריונות.

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: רויטרס)

בריאיון יוצא דופן לתוכנית הבוקר של רשת CBS האמריקאית, הנסיך ואשתו שוחחו במטרה לקדם יוזמה נגד בריונות ומניעת התאבדויות בקרב בני נוער שחווים בריונות הן בבית הספר והן ברשתות החברתיות. במהלך הריאיון מרקל הזכירה שוב את העבר שלה והתמודדויות עם משברים אישיים, והזכירה שגם היא לא פעם הרהרה בעצמה ברעיון לשים קץ לחייה.

"אם עברת כל רמה של כאב או טראומה, אני מאמינה שחלק ממסע הריפוי שלנו - בהחלט חלק משלי - הוא היכולת להיות פתוח ולדבר על זה", סיפרה ברגישות למראיינת ג'יין פאולי.


 
עוד המשיכה ואמרה: ״לא חשפתי לעומק את כל הניסיון שלי עם הדבר הזה, אבל אני כן חושבת שלעולם לא ארצה שמישהו אחר ירגיש כמו שאני הרגשתי, ולעולם לא ארצה שלא יאמינו למישהו. אז אם הדברים שלי יכולים לעזור למישהו או יעודד מישהו לבדוק באמת מה קורה עם בני נוער, ולא להניח שבגלל שכלפי חוץ הכל נראה טוב - אז באמת הכל בסדר, אז זה שווה את זה".

במהלך הראיון מרקל גם שוחחה על הילדים שלהם, הנסיך ארצ׳י בן ה-5 והנסיכה לילבת בת ה-3: ״הילדים שלנו קטנים ומדהימים וכל מה שאתה רוצה לעשות כהורה זה פשוט להגן עליהם. אנחנו יודעים שיש הרבה עבודה לעשות - אנחנו שמחים להיות חלק מהשינוי הזה״ ודיברה על הסכנה  בבריונות ברשתות החברתיות. 

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב)

בריאיון שקיימה עם אופרה ווינפרי האגדית לפני כשלוש שנים, חשפה חייכן כי היו לה מחשבות אובדניות כשהייתה בהיריון עם בנה הבכור ארצ'י. היא הסבירה כי הן התעוררו בגלל הלחץ של התמודדות עם החיים כבת מלוכה וההתמודדות עם התקשורת. "פשוט לא רציתי להיות בחיים יותר", אמרה אז. עוד הוסיפה מרקל כי היא ״פשוט לא ראתה פתרון״ אחרי כל הדיווחים הקשים עליה. בין הדיווחים על מרקל, הייתה גם חשיפה של סרטון עירום שלה מספר ימים לפני החתונה הגדולה.

"הייתי יושבת ערה בלילה ואומרת 'אני לא מבינה איך כל זה התפרק'", שיתפה. מרקל אמרה שהיא פחדה בהתחלה לספר לבעלה הארי (39), על התחושות הקשות שלה, אבל ברגע שהיא עשתה זאת, היא אמרה שהוא פשוט "ערסל" אותה.

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)