בן סטילר ממשיך להפתיע בדעות שלו. השחקן היהודי-אמריקני הגיע לכנס התרמה למען קמפיין הבחירות של קמלה האריס לבחירות נשיאות ארצות הברית ושם אמר דברים מעט מערערים לגביי הזהות שלו  כיהודי. 

בן סטילר (צילום: Kevin Winter)
בן סטילר (צילום: Kevin Winter)

במהלך הכנס הווירטואלי שנקרא Comics for Kamala, סטילר נאם ואמר: ״האריס היא מועמדת היסטורית. זאת הולכת להיות הנשיאה האשה הראשונה וזה מרגש לחלוטין. היא הודית, היא שחורה, היא הכל. אתה יכול להיות יותר מדבר אחד, זה מדהים. אתם יודעים, אני יהודי ואירי. הלוואי והייתי שחור. כל בחור יהודי לבן היה רוצה להיות שחור״, האמנם?

בנוסף לדברים הביזאריים שאמר, השחקן גם תרם 150 אלף דולר לקמפיין של האריס ולא שכח להוסיף עוד מילים אוהדות כלפיי המעשה הדמוקרטי של הצבעה: ״אני כאן כי אני באמת מתרגש מהפוטנציאל לנצח את הבחירות האלה. מה שקורה בשבועות האחרונים זה שיש תפנית רצינית. אם כולנו נתגייס וננצל את האנרגיה המדהימה הזו שיש כרגע, זאת יכולה להיות תפנית. אני רוצה אדם הגון בבית הלבן, כזה שאכפת לו מהדמוקרטיה. צאו לשם, תצביעו ותתרמו, זה כל כך חשוב״.

עוד אמר השחקן: "אני כאן כי אני באמת נרגש מהפוטנציאל לנצח את הבחירות האלה. מה שקרה בשבועות האחרונות זה שיש תפנית וסגנית הנשיא יכולה לנצח את הדבר הזה, אם כולנו נתגייס וננצל את האנרגיה המדהימה הזו שיש כרגע. אני רוצה אדם הגון בבית הלבן, כזה שאכפת לו מדמוקרטיה".

קמלה האריס (צילום: REUTERS/Vincent Alban)
קמלה האריס (צילום: REUTERS/Vincent Alban)

רק בחודש יוני האחרון סטילר שבר שתיקה בנוגע לאירועי ה-7 באוקטובר והמלחמה בעזה. בטור מיוחד שהשחקן כתב למגזין TIME הביעה סטילר תמיכה בצד הישראלי, יחד עם התנגדות קלה לממשלה: ״יש לשחרר את כל החטופים, אין תירוץ לטרור. אבל אני לא מסכים עם כל החלטה של ממשלת ישראל״.

כזכור, המועמד מהמפלגה המקבילה, דונלד טראמפ, גרם לסערה כשהטיל ספק במוצאה של האריס: ״לא ידעתי שהיא שחורה עד לפני כמה שנים כשהיא במקרה הפכה לשחורה, חשבתי שהיא הודית״, כך אמר בראיון בכנס העיתונאים השחורים הלאומי בשיקגו. עוד הוסיף: ״עכשיו היא רוצה להיות ידועה כשחורה. אז אני לא יודע, היא הודית או שחורה?״.

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)