לנה דל ריי התחתנה בסוף השבוע האחרון עם ג׳רמי דופרן, מדריך סיורי תנינים ולוכד תנינים במקצועו. דל ריי בת ה-39 התחתנה עם דופרן בם ה-56 אחרי חודש קצר של קשר. עם זאת, על פי דיווחים שונים, השניים מכירים כבר שנים בעקבות סיור שלקחה דל ריי תחת הדרכתו של בעלה הטרי.

מי שלא יכלה להישאר בשקט אל מול הנישואים הטריים הייתה קלי ולש, האקסית של דופרן. בראיון שהעניקה לדיילי מייל אתמול (שבת) סיפרה: ״אני בהלם כי היינו מאורסים במשך 12 שנים ואיתה הוא התחתן אחרי חודש״.

למרות שנדהמה מהחתונה הסוערת והמהירה, קלי ולש בת ה-45 אמרה שהיא ״מאושרת״ בשביל האקס שלה. וסיפרה עליו: ״הוא אדם מאוד מגונן, חרוץ, גברי, הוא תמיד נותן מעצמו. אז מגיע לו שמישהו יתן לו. בחור מאוד חזק״. עוד הוסיפה: ״היכולת שלו לאהוב, לטפל ולהגן על אנשים הופכת אותו לכל כך מושך״.

הארוסה לשעבר עוד סיפרה כי ״ג׳רמי היה צריך לצאת מאזור הנוחות שלו. הוא היה רגיל לשקוע בחיים. הוא ראוי לשינוי הזה״. האקסית המשיכה לפרגן ואמרה כי השניים מתאימים מאחר ששניהם נראים ״מאושרים״ אחד עם השני ואף הוסיפה: ״זה לא אושר מזויף, הוא באמת מאוהב בה״. 

ולש ודופרן יצאו לראשונה כשהיו בני נוער, מאז נפרדו ודופרן התחתן עם ג׳ינה, איתה הוא הביא שלושה ילדים לעולם. לאחר הגירושים מג׳ינה, דופרן חזר לולש והשניים היו ביחד משנת 2011, התארסו ב-2012 ונפרדו בחודש אוקטובר האחרון.