החיים בממלכה לא תמיד נוצצים. על פי הדיווחים, המלכה קמילה הזהירה את המלך צ׳ארלס מלהתאחד עם בנו הסורר, הנסיך הארי. הארי הגיע לביקור באנגליה ורצה לפגוש את אביו, אך קמילה סירבה להצעה. 

על פי ״הדיילי ביסט״, המלך צ׳ארלס היה מעוניין לפגוש עם בנו הצעיר, שפרש מבית המלוכה ואינו תושב אנגליה יותר, אבל אשתו סירבה לכך. מקורבים לזוג המלכותי סיפרו כי הסביבה של צ׳ארלס לא רוצה שהמלך יחווה לחץ מיותר, לפני שהוא נוסע לביקור באוסטרליה במהלך החודש הקרוב.

הנסיך הארי, המלך צ'ארלס (צילום:  John Phillips gettyimages)
הנסיך הארי, המלך צ'ארלס (צילום: John Phillips gettyimages)

״קמילה הייתה הקול העיקרי שקורא לצ׳ארלס להאט את הקצב ולקחת את הדברים בקלות. הדבר האחרון שהיא רוצה זה שהוא יחווה לחץ ממפגש עם הארי״, הסבירו המקורות.

עם זאת, המקורות גם טוענים כי המלך מעוניין בחימום היחסים עם הארי, שחגג יום הולדת 40 לאחרונה. המטרה היא להקל את הלחץ על המלוכה עצמה ולשבור את הנתק שקיים במשפחה.

"למלך יש דחף אינסטינקטיבי לקראת פיוס ״נוצרי״, ואבחנת הסרטן שלו רק חידדה את זה", אמרו המקורות. "הוא רוצה שהקשר יסתדר, לא רק בגלל שהוא אוהב את שני בניו, אלא בגלל שהנתק מערער את היציבות של הארמון".

המלך צ'ארלס (צילום: Photo by Christopher Furlong Getty Images)
המלך צ'ארלס (צילום: Photo by Christopher Furlong Getty Images)

בסוף השבוע האחרון הארי הגיע ללונדון על מנת להשתתף בטקס פרסי WellChild לשנת 2024, ארגון צדקה שעובד עם ילדים חולים שהארי עובד איתם כבר כמעט 20 שנה.

לפני הטקס של ארגון הצדקה, מקור אחר אישר שלדוכס מסאסקס אין תכנון לפגוש את אביו או את אחיו הנסיך וויליאם. נכון לעכשיו, לאור ההתרחקות, הארי נפגש עם אביו רק לאחר ההכרזה על אבחנה הסרטן של צ׳ארלס בפברואר.

כידוע, להארי ולמשפחתו הייתה מערכת יחסים מתוחה מאז שהוא ואשתו, מייגן מרקל, החליטו לעזוב את תפקידם המלכותיים בתחילת 2020. הפער נפער עור יותר כאשר בני הזוג העוזבים טענו על גזענות נגדם מהקרובים בבית. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Mike Coppola.GettyImages)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Mike Coppola.GettyImages)