הסאגה סביב שון קומבס, הלא הוא הראפר פי דידי או פאף דאדי, ממשיכה ומתעמקת למקומות שלא היינו רוצים להגיע אליהם. בנוסף להאשמות הקיימות, הוגשו עוד 120 תביעות אזרחיות נגד הראפר. ביניהם המוזיקאי מואשם בתקיפה מינית של 25 קטינים, כולל ילד בן 9, במהלך מסיבות המין ההמוניות שלו. 

דידי, שון קומבס (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
דידי, שון קומבס (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

המייצג את התובעים החדשים בגין עבירות המין המזעזעות שהתרחשו בשלושת העשורים האחרונים הוא עורך הדין טוני בוזבי. ״אני רוצה להתמקד בגילאים של הקורבנות הללו, כשאנחנו מדברים על הגילאים של הקורבנות כאשר המקרים התרחשו, זה מזעזע לחלוטין״, אמר עורך הדין בהצהרה לתקשורת אתמול (שלישי). 

עוד הוסיף בוזבי כי הקורבן הצעיר ביותר של פי דידי היה ילד בן 9, כשהראפר תקף אותו מינית. כך סיפר: ״האדם הזה, שאז היה בן 9, נלקח לאודישן בניו יורק עם Bad Boy Records, עוד ילדים היו שם גם עבור האודישן. כל הילדים חיפשו קריירה בטלוויזיה או במוזיקה, עם הבטחות של ׳אני אעשה אותך כוכב׳״.

עוד הוסיף: ״האדם הזה עבר התעללות מינית לכאורה על ידי שון קומבס ועוד כמה עובדים באולפן, תוך כדי הבטחה להוריו ולעצמו כי יקבל חוזה בחברת התקליטים״. עורך הדין שיתף סיפורים דומים אחרים וטען כי הראפר אילץ בעבר קטין לבצע בו מין אוראלי בתמורה לחוזה בחברת המוזיקה.

פאף דדי (צילום: רויטרס)
פאף דדי (צילום: רויטרס)

״מקרה נוסף היה עם נערה בת 15 באותה העת. היא הוטסה לעיר ניו יורק כדי להשתתף במסיבה. באותה המסיבה היא סוממה ולאחר מכן נלקחה לחדר פרטי, לכאורה בנוכחות ובהוראות מר קומבס, הנערה הזאת נאנסה על ידי אנשים רבים בתורות״.

הפרקליט ציין עוד כי קבוצת 120 איש המאשימים את קומבס "מחולקת באופן שווה על ידי גברים ונשים". עוד הוסיף כי ״אנו נחשוף את האנשים שאיפשרו את ההתנהלות הזו בדלתיים סגורות. אנחנו נמשיך בעניין הזה, לא משנה את מי הראיות מערבות״.

עורך הדין גם הצהיר כי הצוות שלו "אסף תמונות, וידאו וטקסטים" עם ראיות חזקות לכאורה. במהלך ההצהרה אמר בוזבי כי "הרבה אנשים חזקים" ו"סודות מלוכלכים רבים" ייחשפו בימים הקרובים. למעשה, עורך הדין הודיע ​​כי כמה מהשמות המעורבים "יזעזע" אנשים.

בוזבי אמר כי עשרות ההאשמות כוללות "תקיפה מינית אלימה, אונס, הפצת הקלטות וידאו מיניות והתעללות מינית בקטינים" וציין שהרשימה הארוכה של המאשימים הולכת אחורה עד ל-1991.

מייצג הנפגעים מתכנן להגיש תביעות משפטיות במדינות שונות, כולל טקסס, קליפורניה, ג'ורג'יה, פלורידה וניו יורק, בחודש הקרוב. זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים, הצוות המשפטי של קומבס הכריז שוב על חפותו.

"כפי שהצוות המשפטי של מר קומבס הדגיש, הוא לא יכול להתייחס לכל האשמה חסרת היגיון במה שהפך לקרקס תקשורתי", אמרו בהצהרה.

"עם זאת, מר קומבס מכחיש באופן נחרץ כל טענה שהוא התעלל מינית במישהו, כולל קטינים. הוא מצפה להוכיח את חפותו ולהצדיק את עצמו בבית המשפט, שם תקבע האמת על סמך ראיות, לא ספקולציות".

הראפר בן ה-54, כלוא כעת בברוקלין, ניו יורק, לאחר שנעצר באשמת סחר באנשים, אלימות מינית, אלימות, סחיטה באיומים ושידול לזנות לפני שבועיים. זאת בעקבות תלונה של זוגתו לשעבר, קאסי ונטורה, שטענה על אלימות נגדה מצידו, מאז העדויות נגד קומבס הצטברו לכדי נתונים מזעזעים וסוכני FBI פרצו לדירתו ומצאו ראיות להאשמות הקשות. קומבס נהג לבצע את מעלליו במסיבות מין המוניות, אליהן הגיעו לא מעט כוכבי הוליווד, שייתכן שלקחו חלק באותם המעשים הנוראיים. 

שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום: Neilson Barnard.GettyImages)
שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום: Neilson Barnard.GettyImages)