גופתו של המוזיקאי הבריטי ליאם פיין בן ה-31, שנפטר מוות טראגי ביום רביעי האחרון בבואנוס איירס, לא תועבר למשפחתו עד שהרשויות יסיימו את הבדיקות הקליניות הסופיות, כך מסר מקור ל-CNN ביום שבת.

ליאם פיין (צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)
ליאם פיין (צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)

ג'וף פיין, אביו של הזמר לשעבר של One Direction, הגיע לבואנוס איירס ביום שישי וביקר במלון שבו התארח בנו. הרשויות המקומיות אפשרו לפיין לראות את גופתו של בנו בחדר המתים, אממה, האב לא הורשה לבקר או להכנס לחדר של בנו בשל החקירה המתמשכת.

האב גם התרגש ובירך את המעריצים מחוץ למלון, הודה להם על תמיכתם העצומה, וצפה באנדרטה שמלאה בתמונות, מכתבים, נרות ופרחים לזכר בנו המנוח.

כזכור, כוכב להקת וואן דיירקשן לשעבר, נמצא בסוף השבוע האחרון מת מחוץ לבית מלון בבואנוס איירס, כשעל פי הרשויות המקומיות "הוא קפץ" אל מותו ומעבר לבדיקת הגופה שמתארכת, כעת פרטים נוספים סביב האירוע נחשפים. 

מקור המקורב לפיין סיפר לעיתון הבריטי “Daily Mail” שהוא לא נטל את חייו ולטענתו ״אפשר היה להציל אותו״. המקור טען כי אם היו מזעיקים אמבולנס מיד לאחר שפיין התמוטט לראשונה בלובי של מלון בואנוס איירס ביום רביעי, היה אפשר להצילו. לטענתו, לאחר המקרה פיין חזר לבדו לחדרו בקומה השלישית של המלון. ״ליאם לא היה צריך למות. ליאם לא רצה למות. הוא הבטיח לכולנו שלעולם לא יסיים את חייו, היו לא תוכניות לעתיד״, סיפר. 

״אם מישהו היה מתקשר לאמבולנס כשהוא התמוטט בלובי של המלון במקום להחזיר אותו לחדרו ולהשאיר אותו שם לבד, במצב פסיכוטי, הוא עדיין היה איתנו״. עוד חשף המקור כי שעות ספורות לפני מותו ליאם עבד מחדש על הלהיט ״Fireproof״ של הלהקה במחשב שלו. 

עוד סיפר, כי ליאם הגיע לארגנטינה במטרה לחדש את הויזה שלו לארה"ב ועבר בדיקות רפואיות ופסיכולוגיות ימים לפני כן שהוכיחו שהוא "נקי לחלוטין". 

פיין, בן 31 במותו, נפל מהקומה השלישית של חדר המלון בו שהה, כך לפי דיווח המשטרה המקומית. בהקלטה שהותרה לפרסום על ידי המשטרה, ניתן לשמוע את מנהל הקבלה של מלון ״CasaSur Palermo״, בו שהה פיין, מבקש עזרה בנוגע לחששות לגבי אורח שנחשד כי הוא תחת השפעת סמים ואלכוהול.

מותו הטרגי של פיין הותיר את המעריצים ואת התעשייה בהוליווד המומים, כאשר מחוות והספדים של מפורסמים זורמים מכל קצוות העולם. הלהקה שבה לקח חלק One Direction, שהוקמה בשנת 2010, נותרה אחת להקות הבנים המפורסמות ביותר בכל הזמנים. פיין הותיר אחריו ילד בן 7 מזוגתו לשעבר, הזמרת שריל קול.

הארי סטיילס, נייל הורן, לואי טומלינסון וזאין מאליק - חבריה הנותרים של One Direction - חלקו כבוד עם חברם ועם חבר הלהקה לשעבר ביום חמישי בהצהרה קבוצתית כשהעלו כמה זכרונות אישיים. "אנחנו הרוסים לחלוטין מהידיעה על מותו של ליאם", נכתב בהצהרה המשותפת של הלהקה, "הזיכרונות שלנו איתו יישארו לנצח".

מאליק הודיע ​​ביום שבת שהוא דוחה את סיבוב ההופעות שלו "Stairway To The Sky Tour" בעקבות מותו של פיין.

על אף שמותו של פיין עדיין טרי, יש מי שמאשימים את ארסותו לשעבר במותו של הזמר. עד לפני מספר שבועות, הזמר היה בתוך סערה רומנטית והואשם על ידי ארוסתו לשעבר, מאיה הנרי, באובססיה בלתי פוסקת. הנרי אף כתבה ספר על מערכת היחסים הקשה והמתעללת עם פיין, שאף קיימים תיעודים שלו בוגד בה.

למרות שהשניים נפרדו ב-2022, האקסית חשפה פרטים חדשים בנושא הזוגיות הקשה לאחרונה שהציפו את הרשתות החברתיות. מאז הנרי קיבלה איומים על חייה שהיא אחראית על מותו של הזמר. 

הודעת וואן דיירקשן על מותו של ליאם פיין (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
הודעת וואן דיירקשן על מותו של ליאם פיין (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)