שי חי, היי דטו לווריאטה אן פאצה ד'איטליה? (או: אמרת את כל האמת בפרצוף של איטליה?). כבר קראתם כאן לראשונה שכוכב הריאליטי מבלה את ימי חג הפסח יחד עם ארוסתותניה גרבר, בארץ המגף האירופית - אך כעת מתברר שהוא אהוד שם לא פחות מאשר בגבולות ארץ הקודש. כולל כמה מעריצים תוצרת איטליה שמאוהבים בו כשהוא מזיע, ראיונות לתקשורת המקומית ויחס VIP בכל מקום שאליו הגיע.



האם "האח הגדול" מתורגם גם לקהל דובר איטלקית? כי מהרגע שבו חי ותני הגיעו לעיר הציורית נאפולי, לא נתנו לאמן הלחימה רגע של נחת. אשף הקרטה נסע להעביר סמינרים מיוחדים של אמנות הלחימה למאסטרים אחרים, צעירים ומבוגרים, שהגיעו מרחבי העולם, שאלו שלל קושיות וגרמו לימים של כיף עם חגורה שחורה להפוך לארוכים מהרגיל. 







בין אימון אחד לאחר, יוצא הריאליטי הלוחמני התבקש לערוך ראיונות ארוכים עם צוותי טלוויזיה מקומיים, שסיקרו וליוו את הביקור המיוזע של חי כמומחה לאמנות לחימה ישראלי ביבשת אירופה. הו, הכי תהילה אינטרנשיונל. תניה, בינתיים ספגה את האווירה הקלאסית של העיירות הציוריות בסביבה.

בסופו של הסמינר, הוזמן חי כאורח כבוד ללשכתו של ראש עיריית קזרטה - מה שהוביל גם לסיור פרטי שערכו עבור בני הזוג הישראלי בארמון הקיץ בעיר. כבוד של מלכים וזה, אבל לכל דבר טוב יש סוף כך שהשניים, שיעזבו היום את איטליה, ישובו הלילה לישראל. בדיוק בזמן לחג שני, כן?



 

A photo posted by Tania (Tani) Gerber (@tania__gerber) on






 

A photo posted by Ori Elishar (@orielishar) on