בר רפאלי לא רק עיצבה את בגדי הים החדשים שלה, אלא גנבה רעיון אופנתי ממעצב אחר? הכל החל כאשר אמש (שני) הדוגמנית פרסמה ברשת צילום שובב שלה, שבו היא לובשת ביקיני שעיצבה לרשת האופנה שבה היא שותפה - והפנתה את העולם לחפש ולרכוש אותו בחנויות. עם זאת, מלבד הישבן הלוהט של הדוגמנית ההריונית, התמונה עוררה רעש כאשר גולש פייסבוק בשם יבגני זרובינסקי, פרסם תמונה של רפאלי לצד צילום של בגד ים זהה באופן מחשיד, שמופיע למכירה כבר זמן רב באתר הקניות אי.ביי. הלם!



אם רפאלי, שהיא פרזנטורית חברת ההלבשה "הודיס", עיצבה כאמור קולקציית בגדי ים חדשה עבור רשת החנויות - איך ייתכן שאחד מהדגמים נמכר כבר למעלה משנה באתר הקניות העולמי, במחיר מציאה של פחות או יותר עשרה דולר? התשובה מפתיעה.

חיקוי זול? בר רפאלי מואשמת בפוסט רשת (פייסבוק)
חיקוי זול? בר רפאלי מואשמת בפוסט רשת (פייסבוק)


מבירור קצר, עולה כי הדוגמנית לא עיצבה לבדה את ליין בגדי הים - כי היא אולי יודעת ללבוש את הבגד הכי טוב, אך עדיין לא מעצבת מקצועית. לכן, עבדה על אופנת החוף עם טובי המוחות של "הודיס" וביחד עיצבו את הדגמים החדשים שאותם תלבש השנה לבילוי תחת השמש הקיצית. מקורבים לדוגמנית, סיפרו ל-TMI כי מדובר במקריות מוחלטת ולא בהעתקה, כך שהטענות ככל הנראה הפתיעו אפילו את הטופ מודל, שיודעת שהביקיני המדובר כלל לא מייצג את שאר הקולקציה שעוצבה.

מרשת "הודיס" נמסר: "אנו שמחים שקולקציית בגדי הים החדשה של בר רפאלי מעוררת עניין עוד בטרם הושקה במלואה. החל משבוע הבא אנו מזמינים את הקהל לבוא ולהתרשם ממנה בחנויות הרשת שלנו". 

 

עכשיו בחנויות ☀️ קולקציית בגדי ים בעיצובי ! #BARforhoodies

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on