ברוכים הבאים לביונסה-וורלד: ברחבי העולם סערה משתוללת בעקבות השירים החושפניים באלבום החדש של הדיווה, "לימונדה", אבל מאחורי הקלעים? חייהם של בני הזוג ככל הנראה מתנהלים כרגיל לגמרי. נכון, השמועות גורסות שבעלה האוהב של קווין בי, ג'יי זי, לא נאמן במיוחד לרעייתו - אבל נראה שבתור אבא, הוא לגמרי מסור לתפקיד.

סרטון חדש שעלה לרשת, מתעד את זמן האיכות של פאפא ג'יי זי ובתם המשותפת של השניים, בלו אייבי בת הארבע, במהלך סוף השבוע האחרון. השניים נראים בקטע הווידאו כשהם רוקדים ומקפצים, מאחורי הקלעים בעיר מיאמי - אחת התחנות הראשונות במסע ההופעות החדש של ביונסה. הכל בזמן שאמא קורעת את הבמה ושרה את הלהיט "End of Time" בהופעה.

אם להתבסס על הסרטון, נראה שבלו אייבי עוד לא יודעת לזוז ולענטז כמו אמה האגדית, או לכל הפחות לוקח לה קצת זמן להיכנס לקצב. מזל שיש לה גם אבא לא פחות, כדי ללוות ולהדריך אותה באחד הענטוזים הראשונים שלה.



עם כל הדרמה סביב שחרור האלבום החדש של מלכת הדבורים והבגידות שלכאורה ספגה, נראה כי אפילו "בקי עם השיער הטוב" (האישה האחרת, או הנשים האחרות של ג'יי זי. רחמנא לצלן!) - לא יכולה להפריע לזמן האיכות המשפחתי במהלך סיבוב ההופעות החדש של בי. על פי הדיווחים, המשפחה המאוחדת יצאה לאכול פיצה (!) מיד אחרי סיום השואו, כולל מאמא טינה נואלס ועוד כמה חברים.

אחד הסועדים שהיה במקום, סיפר כי בני המשפחה היו "חמודים, רגועים ואוהבים. ברגע שהם נכנסו, ג'יי זי התיישב ליד ביונסה וכרך את ידו סביבה - הוא גונן עליה". לא ברור האם כל תסריט "הלימונדה" הוא תכסיס יח"צני או אמת כואבת, אבל בטוח שהמשפחה נראית מאוחדת מתמיד. בהצלחה!


 

A photo posted by JAY-Z (@s_c_official) on



 

A photo posted by Beyoncé (@beyonce) on



 

A photo posted by JAY-Z (@s_c_official) on