אביבית בר זוהר הסתבכה עם הספורטאי הלא נכון? התקשורת בספרד מדווח כי יוצאת הריאליטי הישראלית, שבילתה את החודשים האחרונים באיטליה שם ניסתה לפתח קריירה בינלאומית, הגישה לאחרונה תלונה רשמית למשטרת ארץ המגף נגד הכדורגלן האיטלקי מריו באלוטלי - שאיתו כביכול ניהלה קשר רומנטי קצר. האשמה: תקיפה פיזית ומילולית, שלכאורה ביצע בעת שבילו יחד.



על פי הידיעות בספרד, עולה כי הכדורגלן קבוצת אינטר מילאנו בן ה-25, "חצה את הקווים והגזים ביחס שלו כלפי אביבית בר זוהר" לפני כמה שבועות ספורים - זאת בעת שבילו יחד במועדון לילי בעיר מילאנו. "הם בילו במועדון בשם הוליווד, כאשר כמה צעירים פנו לבת ה-34 ודיברו איתה. אז, על פי התיאור באתר ספרדי, מריו חם המזג ככל הנראה התעצבן, ודרש מיוצאת 'האח הגדול' לשבת לידו מיד", כך לשון הדיווח, שממשיך בכך שבר זוהר לא אהבה את תגובתו והדבר הכעיס אותו אפילו יותר. 

מצד אחד מריו באלוטלי, מנגד אביבית בר זוהר (צילום מסך, elmundo.es)
מצד אחד מריו באלוטלי, מנגד אביבית בר זוהר (צילום מסך, elmundo.es)

"מריו כעס עליה, צעק ומשך לה בשיער. הוא אמר שהיא שוכבת עם כולם וכינה אותה 'כלבה' מול אנשים אחרים", כך כתבו על התקרית שעל פי הדיווח גרמה ליוצאת "האח הגדול" להחליט להגיש נגדו תלונה רשמית במשטרת איטליה. בנוסף, ציינו בכתבה כי בר זוהר מופיעה בתקשורת הישראלית בעיקר בתמונות לוהטות, בלי הרבה בגדים לגופה. 

בר זוהר ובאלוטלי, בזמנים טובים יותר (צילום מסך, elmundo.es)
בר זוהר ובאלוטלי, בזמנים טובים יותר (צילום מסך, elmundo.es)


על פי הדיווח, יוצאת הריאליטי חששה לשוב למילאנו - אך לבסוף החליטה בנחישות להגיש את התלונה הרשמית כלפי שחקן הכדורגל שידוע באופי הבעייתי שלו. "היא מתכוונת לתבוע את השחקן, למרות שפחדה מזה מאוד".

את תגובה של אביבית בר זוהר לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסום הידיעה.