נדהמתם לגלות שהכדורסלן במיל' ויוצא הריאליטי גילי מוסינזון, יצא מהארון וכתב בגלוי על כך שהוא נמשך לגברים ולנשים - תוך כדי שהוא שובר את דימוי הספורטאי המאצ'ו או הוומנייזר המקומי? בסוף השבוע קראתם כאן שמוסינזון בן ה-37 החליט שיום העצמאות הוא סיבה להשתחרר בעצמו, ושיתף את חבריו ברשת בכך שהוא נמשך מינית גם לגברים, זאת אחרי שניהל לא מעט מערכות יחסים מתוקשרות עם נשים.


בין שני הנישואים שהסתיימו בגירושים לכך שהביא לעולם תאומים, מוסינזון הגאה ניהל קשרים אינטימיים גם עם הזמרת מארינה מקסימיליאן, פליטת "האח הגדול" רותם איז'ק ועם מאיה בוסקילה. האחרונה, זכתה ללא מעט שיחות והודעות ממכרים בתעשיית הבידור, שרצו לדעת האם בוסקילה ידעה שמוסינזון חובב גם גברים, בתקופת הזמן שבה השניים ניהלו מערכת יחסים. 

גאה בעצמה. מאיה בוסקילה עם טום באום
גאה בעצמה. מאיה בוסקילה עם טום באום

די עם החקירות. מוסינזון (אינסטגרם)
די עם החקירות. מוסינזון (אינסטגרם)


אחרי שלא הפסיקו להציק לה, כנראה, בוסקילה החליטה לפרסם ברשת את דעתה על ההמולה סביב ההודאה של מוסינזון. "יואו חבר'ה, באמת שאכלתם לי את האונה הימנית. מה יש לכולם? מתקשרים אליי כאילו אני אשתו לשעבר של גילי מוסינזון", כתבה בוסקילה בקול גדול. "בן אדם שפך כנות, בעיקר בשביל עצמו ובשביל השקט והאמת הפנימית שלו. מה זה משנה מה הוא? מה הנטיות המיניות שלו? שיאהב גם ארנבים, מה אכפת לכם? אז די עם החקירות". 

בהמשך, הזמרת הביעה את דעתה על הפוסט הכנה והמרגש של הכדורסלן, שהחליט שלא להסתתר "בחדרים חשוכים שבהם שכב עם גברים", כפי שכתב. "הדבר היחידי שיש לי לומר על האיש שהוא אחד האנשים הכי מתוקים, מקסימים וחכמים שהכרתי בחיי, והכי חשוב האבא הכי מושלם שיש", הסבירה בוסקילה. "נ.ב. לכל הגברים ששואלים אותי איך הוא, אני לא יודעת, תשאלו אותו". רגע, אז לא נורא אם מאיה וגילי לא חלקו רגע אינטימי מתחת לשמיכה, אבל מה יש לבוסיקלה נגד ארנבים לבנבנים?


 

A photo posted by maya_buskila (@maya_buskila) on