אי שם בינואר 2016, גילוי המרעיש לפיו בר רפאלי מצפה ליורשת עצר, גרם לאלפי לבבות שנשברו ברחבי העולם, מפרסמים של בגדי ים לוהטים התאכזבו ונשים הפכו לירוקות מקנאה. בכל זאת, מדובר בליידי עם בטן שמושכת הרבה יותר תשומת לב ציבורית מכל הריונית אחרת. אבל מתברר שישנו קורבן נוסף לעובדה שהטופ מודל הישראלית מצפה לבייבי מבעלה, עדי עזרא. מי? רפאלי עצמה, שמקריבה בשבועות האחרונים את שנת היופי שלה!
 
הדוגמנית, שהגיעה אמש (שלישי) עם אמה ציפי רפאלי להשקת "GOLD Art Exhibition" - כחלק מחגיגות 70 שנה למותג התכשיטים ה. שטרן - נראתה זוהרת כרגיל. כן, גם כשצעדה על עקבים גבוהים כשהיא בחודש השביעי להריון. אבל בין החיוכים למצלמות (שתיעדו אותה מדגמנת תכשיטים בשווי שני מיליון שקלים), התלוננה שהבטן המתפתחת גורמת להדרת שינה מעיניה, ומטרידה את מנוחתה כך שבכל בוקר היא מקיצה באופן טבעי בשעה 5:00. כן, עוד לפני שהשמש זורחת.

לא נחה. בר רפאלי (צילום: אביב חופי, אלירן אביטל)
לא נחה. בר רפאלי (צילום: אביב חופי, אלירן אביטל)



דמיינו לעצמכם: הציפורים מתחילות לצייץ, פועלי התברואה אוספים אשפה למשאית ובר רפאלי? כבר עם עיניים פקוחות - מדלגת לסלון הבית עם הבטן, וכפי שהיא בעצמה מעידה, צופה בסדרות טלוויזיה כדי להעביר את השעות עד שעזרא מתעורר לארח לדוגמנית הפרטית שלו חברה. 
 

A video posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


בתור מי שהיא חובבת שינה עמוקה, הדוגמנית כבר מתכננת את היום שאחרי שבו תבקר בחדר הלידה ותלד את התכשיט של חייה. אל תדאגו לה עכשיו, כי בר מתכננת להיעזר בשירותיה של מטפלת שתעסיק במשרה מלאה (אופר, אם תרצו), כזו שתדאג לוודא שהבייבי עזרא לא תפריע למנוחתה של מאמא רפאלי לעתיד. כבר יש מתנדבות?

היי, מאמא. בר עם ציפי רפאלי
היי, מאמא. בר עם ציפי רפאלי

בתמונה: שניים וחצי דורות של רפאלי
בתמונה: שניים וחצי דורות של רפאלי