נדמה שהשקת בגדי הים שנושאים את שמה של בר רפאלי גוררים שערורייה אחרי שערורייה, שבטח תסייע למכירות של קו אופנת החוף. אז הדוגמנית הכי מדוברת בישראל כבר עלתה לכותרות לא מחמיאות כלל, כאשר הואשמה בהעתקת דגמי הביקיני ה"חדשים" שנמכרים כבר במשך כמה חודשים ברשת העולמית (במחיר נמוך הרבה יותר), כמו גם בהפקת תעלולי פוטושופ על תמונות שלה וכעת - הסרטון שצולם לשידור על המסך, נפסל לשידור. הסיבה: רפאלי לוהטת מדי עבור הפסקת הפרסומות שלכם.
הרשות השנייה לטלוויזיה הודיעה היום (ראשון) לרשת אופנת הבייסיק "HOODIES", שלא תשדר את הפרסומת בכיכובה של רפאלי מחליפה בגדי ים מינימליים בחוף הים, בזמן צפיית השיא, שעות ספורות לפני שהיתה אמורה להשתלב על המסך. הרשות פסלה את התשדיר להקרנה לפני השעה המאוחרת (יחסית) 22:00 - שבה רק מבוגרים יכולים לראות אותה. הכל כי היא מוצגת בפרסומת כשהיא מסירה את החלק התחתון של הביקיני, או רוחצת את ישבנה בצילום תקריב על הבוטי המפורסם שלה. ועדי עזרא בעלה, אישר את הסצנות הנועזות?
בפרסומת הישראלית הסקסית, רפאלי נראית מתרגשת מאוד ללבוש את בגדי הים של קולקציית הקפסולה ש"עיצבה" למותג, שבו היא גם מחזיקה באחוזים כבעלים. כלומר, הכנסות מכל בגד ים שתקנו בזכות הסקנדל התורן, יגיע גם אליה. בסדר, כבר ראיתם דברים לוהטים פרי יצירתה של הדוגמנית בעבר, אבל היי, אם כבר מרגשת מדי עבור הצופים הצעירים בארץ הקודש, אז רק דוגמנית העל הישראלית.
מרשת HOODIES נמסר: "אנו גאים להשיק בימים אלו את קולקציית הקפסולה של בגדי הים. הקולקציה היא תוצר של שיתוף פעולה פורה בין הרשת לבין הפרזנטורית, בר רפאלי. על מנת לקדם את שיתוף הפעולה יצרנו סרטון פרסומת באווירת FUN קיצית. צר לנו שהרשות השנייה מצאה שהוא פוגע ברגשות הציבור. הסרטון יעלה באתר החברה וברשתות החברתיות".