בבית "האח הגדול", שי חי זכה לתדמית של מי שמלהיט את האווירה - אבל כעת, שבועות ארוכים אחרי סיום הריאליטי שהפך אותו לאחד האנשים הכי מדוברים בארץ הקודש, מתברר שגם הוא נקלע לסוג של בלאגן. מעריצות שמקעקעות את שמו על גופן, מעריצים שממתינים לו מחוץ לביתו, הצעות מגונות וצבא שלם של אוהדים? קטן עליו, כי בסוף השבוע הוא זכה לתקרית לא נעימה ומלחיצה במיוחד. 

לצד כל גילוי ההערצה הרבה שלה זוכה חי (ומעריך אותם!), ישנו הצד המכוער של התהילה, שכולל כמה שונאים שמאיימים על חייו, טוקבקים של איחולי מוות, מטח קללות ודברי נאצה שמופיעים לצד כל פרסום עליו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות (נניח, כשבחר לנעול נעלי צלב שערורייתיות). כעת, זה הגיע למצב של, תאמינו או לא, אנשים שלקחו את הזעם לשלב הבא - כשהשאירו ציפור מתה על חלון ביתו. יונת שלום? לא ממש.

הצד המכוער של התהילה. שי חי (צילום: ערן לוי)
הצד המכוער של התהילה. שי חי (צילום: ערן לוי)


מה קרה שהאיומים על שי חי עלו מדרגה? המאורע המכונן אירע בסוף השבוע האחרון, אז יונה מתה כרותת ראש (!), שעל פי אמונות תפלות מבשרת רעות - הונחה על חלון ביתו של כוכב הריאליטי המדובר. נכון, הוא חי עם ארוסתו תניה גרבר בקומת קרקע בשכונה שלווה, כך שאין מצב שהציפור נפלה מעץ, ראשה נכרת והיא נחתה בדיוק על אדן החלון של חי ותני. זה מכוון.
 
על פי מקורבים לחי, כוכב "האח הגדול" לא התרגש במיוחד מהמחווה הלא מלבבת, אך מתכנן להגיע השבוע לתחנת המשטרה הקרובה לביתו - זאת על מנת להגיש תלונה רשמית על המעשה המכוער והמאיים. לפני שנים ספורות, גם מנחת תוכנית הבוקר אורלי וילנאי סיפרה בראיון שהשאירו לה יונה בעלת ראש חבוט על חלון רכבה שבוע, ולטענתה בעקבות האיומים החלה לחוש ברע. מלחיץ!

כעת לכמה תגובות אפשריות של שי חי למעשה המאיים:

"יונה כרותת ראש? פיסוק רגליים אחד וכולכם בורחים ממני"


"ציפור מתה על אדן חלון, הא... נראה אתכם מתעסקים עם המבט הזה"


"מה זה זה, תני, אני זקוק להגנה שלך!"


"איפה הראש שלה? הוספתי כמה שיערות לבנות לאוסף!"
 

A video posted by Tania (Tani) Gerber (@tania__gerber) on