מעריצי שי חי, מברוק, הג'וב החדש של כוכב הריאליטי המדובר ביותר בשנה האחרונה בישראל ישמח אתכם מאוד. בכל זאת, מתי הפעם האחרונה שקראתם את הגיגיו של אשף אמנות הלחימה שהעמיד מאחוריו "צבא מעריצים" שלם - כולל כל האמת בפרצוף? כי החל מיום שישי הקרוב, תוכלו לעשות זאת בטור אישי חדש שיפורסם ב"מעריב סופהשבוע" ובאתר מעריב אונליין.

חי בן ה-32, מצטרף לנבחרת הכותבים המרשימה של מוסף סוף השבוע האיכותי מבית מעריב. בכל יום שישי, חי יכתוב טור אישי, ישתף בעלילות חייו לצד ארוסתו תניה גרבר וילדיו, ויספק לכל מי שמתעניין בשלומו הצצה לעולם של אחד האנשים הכי מרגשים כיום בעולם הבידור המקומי. כן, כולל הזיכרונות החמוצים מבית "האח הגדול".

כל האמת על הנייר. שי חי (צילום: ערן לוי)
כל האמת על הנייר. שי חי (צילום: ערן לוי)


חי עצמו, גילה שהוא "גאה ומאושר להצטרף לצוות הכותבים המופלא של מעריב, העיתון עליו גדלתי מילדות. שמח על ההזדמנות שניתנה לי להביא לידי ביטוי את השקפת עולמי ולכתוב על נושאים שונים ומעניינים מידי שבוע מעולמי האישי והתרבותי".

מדובר בג'וב הראשון של שי חי בעולם התקשורת, שעד כה נהנתה לסקר אותו בהרחבה - בהתחלה בתור כוכב הריאליטי השערורייתי מהעונה השביעית של "האח הגדול", בה השתתף יחד עם ארוסתו (מי שקראתם עליה לראשונה כאן) וגרם להתרגשות מול מתחריו בתחרות. בהמשך, נהניתם לקרוא עליו ועל כל שקרה לו מאז שהפך לאישיות מדוברת מחוץ לבית המצולם. הכי חי, על הנייר.

הכינו את משקפי הקריאה. שי חי ותניה גרבר (צילום: אלירן אביטל)
הכינו את משקפי הקריאה. שי חי ותניה גרבר (צילום: אלירן אביטל)