בסדר, אדל, הבנו שיש לך משהו עם הקהל הישראלי שלך - כי אם את לא מגיעה לארץ הקודש להופעה מרגשת בקול גדול, מאות מתושבי ארץ הקודש יטוסו לבחון אותך לייב בכל רחבי אירופה. בגלל זה את מעלה אותם לבמה ומאפשרת להם להצטלם כשהם צמודים אליך? 
 
השבוע, בין הישראלים שבילו בהופעות של הדיווה הבריטית בספרד, נכחו גם כמה מנציגי הביצה המקומית, שהתרגשו לבחון את ההיא עם ה"הלו" מקרוב. אז על בר רפאלי כבר שמעתם - אבל היה מישהו מוכר שהתקרב אמש (רביעי) אל הזמרת המרגשת הרבה יותר: כוכב הנוער דניאל מורשת, שאפילו הוזמן לעלות במהלך השואו על הבמה וזכה לתמונה עם אחת הנשים המפורסמות בתעשיית המוזיקה!

 

ואז אדל ביקשה סלפי @adele

A photo posted by Daniel Moreshet (@dmoreshet) on


כוכב הילדים, שיתף הלילה (חמישי) עם המעריצים הצעירים שלו תמונת סלפי עם הזמרת הבינלאומית, שתועדה במהלך הופעה. מתברר שאדל קלטה את מורשת בין שלל מעריציה בקהל, כשהוא אוחז בזר פרחים גדול שרכש עבורה מבעוד מועד - כך שהחליטה להזמין אותו לבמה כדי לקבל אישית את השי הצנוע. ברור שהוא הסכים.

כשהשחקן הצעיר הנרגש נשאל מהיכן הוא, מורשת ענה בגאווה שהוא מישראל והוסיף בלי היסוס את המילים "הבאנו שלום עליכם", כשברקע תשואות הקהל. דניאל בר המזל, כאמור, לא ירד מהבמה לפני ששלף את הטלפון הנייד הפרטי ותיעד את הרגע המכונן בסלפי משותף שלו עם הזמרת. בני נוער אולי רוצים להצטלם איתו, אבל הוא? רק רוצה תמונה עם אדל.

אסי עזר עם בן הזוג אלברט, נדב בורנשטיין ובן הזוג החתיך שלו או אפילו רפאלי ההריונית (בשורה הראשונה!), שבילו גם הם בין צופי הקהל בהופעה, היו מתים לכבוד המרגש שלו זכה כוכב הנוער!



 

A photo posted by albertescola (@albertescola) on



 

A video posted by Assi Azar (@assiazar) on



 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on