בסוף השבוע האחרון ציינה בר רפאלי 31 שנות ביוטי, כשהיא בהריון מתקדם - בלי חגיגות ענק נוצצות (כפי שערכה מדי שנה), אלא באווירה אינטימית, לצד בעלה ואבי בתה לעתיד, עדי עזרא. אבל כשחברתה הטובה ביותר בעולם חגגה את היום המיוחד שלה? אז אין לדוגמנית הקורנת שום בעיה להפתיע, לשמח ולהשתולל, פלוס בטן ההריון הגדולה שלה.


רפאלי ערכה אתמול (רביעי) בצהריים מסיבת הפתעה, באווירת פסטיבל ילדים עבור נשים בוגרות, לחברתה הטובה ולנטינה מיצ'טי - אשת אופנה איטלקית שהיא אשתו של השחקן והדוגמן המקומי, גיא אדלר. בין הנוכחות: חברות מוכרות אחרות, בהן המאפרת שלי גפני והסטייליסטית סנדרה רינגלר. בתכנית האמנותית: ליצן מבדח, שירי ילדים, חולצות תואמות לאורחות והמון בלונים, שגרמו לטופ מודל רפאלי לקפוץ מאושר, כאילו היא לא סוחבת את יורשת העצר ברחמה.





האורחות במסיבה, בהן גם הדוגמנית איזבל אדלר (גיסתה של כלת יום ההולדת) ואשתו של אנחל בונני, אשת עסקים דושי לייטרסדוף (שהשאילה את המסעדה שלה בשכונת נווה צדק שבתל אביב כלוקיישן לאירוע), נהנו מבובת ענק אנושיות, מתקנים מתנפחים ועוגות מפנקות - פלוס כמה תכשיטים במתנה מהמעצבת דורית בר אור, שבילתה איתן. אין מסיבה בלי שטויות? רק ספרו את זה לרפאלי, שגרמה למיצ'טי לדמוע מאושר על ההפתעה שתכננה לה יחד עם בעלה. תרימו!



 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on