טהוניה רובל עומדת במרכזן של האשמות חדשות, שמציגות אותה כגזענית. הדוגמנית וזוכת "האח הגדול", בת העדה האתיופית (שסבלה בעצמה מאמירות פוגעניות במהלך השתתפותה בריאליטי בבית הסגור), מואשמת בפוסט פייסבוק ארוך בכך שהתייחסה לאחרונה באופן משפיל לבחורה אחרת - ממוצא ערבי - במהלך מפגש חברתי בו נכחו השתיים.


על פי הסטטוס שפרסמה היום (שלישי) וופא נאסר, 'איט גירל' מוכרת בעולם הקולינריה של תל אביב, פגשה את כוכבת העונה השנייה של "היחידה" לפני כחודש - אז בילתה עם חבריה. "ישבתי עם חברים במסעדה והיה מצחיק ונעים. עד שמישהי בחורה נראית נחמדה ממוצא אתיופי התיישבה איתנו". אלא שאז, לדבריה, זה קרה - "ברגע שנודע לה שאני ערבייה הזיזה את הכיסא ממני", תיארה. 

"סיפור מצוץ מהאצבע". טהוניה רובל (צילום: רפי דלויה)
"סיפור מצוץ מהאצבע". טהוניה רובל (צילום: רפי דלויה)


"סליחה, ברגע שאמרתי לה 'כן אני ערביה תתרחקי ממני שלא תדבקי במחלה', היא הזיזה את הכיסא והתלכלכה על מיליון דברים ואנשים", כתבה על האירוע. "בן אדם מסכן בסך הכל. הסקרנות השתלטה עליי והחלטתי לראות איך הבחורה מצטיירת בטלוויזיה... והתברר לי שהבחורה הזאת פשוט בהמת אדם", כתבה נאסר את דעתה על כוכבת הריאליטי הישראלית. 

הסטטוס נגד טהוניה רובל. גזענית? (צילום מסך)
הסטטוס נגד טהוניה רובל. גזענית? (צילום מסך)


אז, הוסיפה שלדעתה "הטלוויזיה הישראלית פשוט מדרדרת מיום ליום אם נותנים לדבר כזה במה. אגב ציינתי שהיא אתיופית... סתם כדי לא להזכיר שמות... ושאני מצפה מאדם שהוא מיעוט בעצמו להתנהל סבבה עם עוד מיעוטים. טהוניה... מי את? ואיך לעזאזל נותנים לך במה?", סיימה את הפוסט החריף.

עופר רפאלי, סוכנה של טהוניה רובל, מסר בתגובה ש"הסיפור מצוץ מהאצבע, לא היה ולא נברא. טהוניה נגד גזענות מכל סוג שהוא".