עמרי וקסניה על זוגיות
(קטע מתוך "אייל גולן קורא לכם", באדיבות ערוץ 24 ואנדמול ישראל)

מי שמנהל זוגיות כנראה כבר יודע שאהבה זה כואב, כך שלצד הרגעים המרגשים, הצחוק והאושר, יש ימים שהם קצת פחות קלים. אבל מה קורה כשהזמיר אייל גולן, מחליט לתפקד על תקן יועץ זוגי ופותח את לבם של אחד הזוגות המרגשים שיצאו מהריאליטי המקומי - עמרי בן נתן וקסניה טרנטול? זה מעניין אפילו יותר, במיוחד אם גולשי TMI מקבלים הצצה לזוגיות של השניים.
בני הזוג הנוצץ שחביב על מעריצי הריאליטי, שהכירו במהלך העונה האחרונה של "האח הגדול", הגיעו להתארח בפרק של תחרות הכשרונות "אייל גולן קורא לכם" - שם תפקדו כשופטים אורחים לצד הזמר (שהכירו כשעלו על הבמה יחד), יחד עם יוסי גיספן, גל אוחובסקי והחבר'ה. גולן, לא היסס לשאול את עמרי וקסניה שאלות נוקבות, בהן על הקשר הרומנטי שלהם שהתהווה מול המצלמות בבית הסגור. 
"אני חושב שהשאלה היא איך אפשר לייצר זוגיות בתוך הבית, זה הרבה יותר קשה", סיפר עמרי לגולן בקטע שתוכלו לבחון בעצמכם, "מחוץ לבית אני חושב שזו מערכת יחסים רגילה לחלוטין. הרבה יותר כיף ומשוחרר, אין את הלחץ הזה, המצלמות סביבך, יש לך את האינטימיות שלך שהיא עולם ומלואו". 

קרא להם. אייל גולן עם עמרי בן נתן וקסניה טרנטול (צילום מסך)
קרא להם. אייל גולן עם עמרי בן נתן וקסניה טרנטול (צילום מסך)

לדבריו של בן נתן, שצמוד לטרנטול מאז שסיימו את הריאליטי באביב האחרון, "פתאום לייצר אינטימיות, אתה מעריך את זה בצורה הרבה יותר גבוהה. אני חושב שאם אתה מחזיק זוגיות בתוך 'האח הגדול', לצאת איתה החוצה זה קלי קלות יחסית לתוך הבית". אז, קסניה הסבירה ש"תמיד שואלים אותנו האם זה היה אינטרס, אז לא, זו היתה באמת התאהבות שהתחילה ממקום מאוד, מאוד, מאוד טהור... בעיניי, אני חושבת שגם בעיני עמרי". 


"אנחנו משתדלים לשמור על הזוגיות בחוץ, זה לא פשוט", הודתה מול המצלמות. "שנינו היינו חשדנים, אף אחד לא רוצה להיפגע או לפגוע... כי לאנשים יש ציפיות. היה לנו חשוב להראות שזה בא ממקום נקי ולא אינטרס או משחק, נטו אני והוא". אז, עמרי סיכם ש"פחדנו מהסיפור הזה, אבל כמה שזה ישמע קלישאתי האהבה חזקה מהכל, מנצחת הכל, אי אפשר להחזיק אותה בבטן". אפילו אייל גולן מחה דמעה. כנראה.

את הבילוי המלא של בן נתן וטרנטול עם גולן, תוכלו לראות הערב (שני) ב"אייל גולן קורא לכם", ערוץ 24, בין השעות 18:30-21:00