החיים האמיתיים עולים על כל ריאליטי: קריס ג'נר, האישה שעומדת מאחורי האימפריה של משפחת קרדשיאן - עברה הלילה (חמישי, שעון ישראל) תאונת דרכים ביציאה מהכביש המהיר שליד ביתה שבלוס אנג'לס. לא ברור אם מאמא קרדשיאן בת ה-60 יצאה בנזק גופני מהאירוע המצער, שכנראה הסתיים "בסך הכל" ביד שבורה של האמא המפורסמת, אבל רכב הרולס-רויס החדש שלה נהרס לחלוטין.

על פי הדיווחים והתמונות שמגיעים משכונת קלבסס שבעיר המלאכים, שם חיים מרבית בני משפחת הריאליטי-טראש, ג'נר האם נהגה במכנית כאשר התנגשה ברכב אחר, שככל הנראה חצה ברמזור אדום. ההתנגשות אירעה בעצמה גדולה מספיק בכדי שכרית האוויר תיפתח, כך שהחלק הקדמי של הרכב נהרס לחלוטין.

המאמא של הבית. קריס ג'נר (צילום: גטי)
המאמא של הבית. קריס ג'נר (צילום: גטי)


לא עלינו. הרכב של קריס ג'נר (צילום: splashnews)
לא עלינו. הרכב של קריס ג'נר (צילום: splashnews)

ג'נר שנהגה לבדה, טופלה על ידי אנשי צוות רפואי שהוזעק למקום. הפרמדיקים, על פי הדיווח, לא רצו להוציא אותה מהרכב כדי לא להחמיר את הפציעות, זאת עד שאמבולנס הגיע לפנות אותה לבית חולים מקומי. כמה מבני המשפחה המגה מפורסמת, בהם בן הזוג של קריס קורי גמבל, הבנות קלואי קרדשיאןוקיילי ג'נר וכן בעלה של קים קרדשיאן - הראפר קניה ווסט,  הגיעו דקות ספורות אחר כך לאזור התאונה, השגיחו ותמכו בביג מאמא הפצועה מרחוק.





 

A video posted by The Shade Room (@theshaderoom) on


בייבי ג'נר, קיילי - שדואגת לעדכן את כל העוקבים ברשתות החברתיות בכל מה שקורה בחייה בזמן אמת, פרסמה בחשבון הטוויטר שלה שהיא לא הייתה מעורבת בתאונה והכל בסדר. רק מאוחר יותר דאגה לעדכן שגם אמא שלה בסדר. "אומייגד לא! זאת הייתה רק אמא שלי. המכונית של אמא שלי. מיהרתי לזירה להיות לצדה כי היא הייתה לבד", צייצה.

התאונה של קריס, ככל הנראה ממש לא דומה לזו שעברה קייטלין ג'נר (בתקופה שעוד נקראה ברוס), בפברואר 2015. ג'נר היתה מעורבת בתאונה קטלנית בשכונת מליבו שבלוס אנג'לס, בה נהרגה אישה אחת ועוד שבעה אנשים נפצעו - זאת אחרי שצלמי הפפראצי רדפו אחרי רכבו של מי שהיה באותה עת אביה של קים והחבורה והשמועות על הליך שינוי המין שלו עוררו עניין רב.